اجرای پروژه‌های متعدد جهاد آبرسانی در کشور

وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه‌های متعدد جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است، گفت: تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها دشمن را نا امید می‌کند.

به گزارش کنکاش فردا، علی‌اکبر محرابیان ظهر امروز در همایش مدیران هلدینگ تخصصی نیرو که با حضور مجریان و پیمانکاران طرح جهاد آبرسانی برگزار شد، با بیان اینکه پروژه‌های متعدد جهاد آبرسانی در حال احداث است و جمعیت فراگیری چشم انتظار بهره‌برداری آن هستند، گفت: تمام تلاش دشمن برای نا امید کردن مردم است و باید با اقدامات جهادی و انقلابی برای تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها تلاش کنیم.

به گفته وی، مرکز جهاد آبرسانی در نظر دارد با طراحی ساز و کار مناسب در جهت اجرای طرح‌های آبرسانی اولویت‌دار مناطق محروم و کم‌برخوردار، زمینه هدفمندی، پرهیز از اجرای سلیقه‌ای طرح و جلوگیری از هدر رفتن نیروی انسانی و جهادی به همراه منابع مالی را در سراسر کشور به وجود بیاورد.

وزیر نیرو با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، گفت: اگر دشمن امروز برای انقلاب اسلامی صف کشیده است، به دلیل نگرانی بابت پیشرفت ایران اسلامی است؛ دولت سیزدهم نیز از آغاز به کار خود به موضوع سازندگی توجه ویژه داشته و تلاش خواهد کرد این مهم را دنبال کند.

وی افزود: اگر زمانی جهاد به معنای جنگ با دشمنان انقلاب بود، امروز جهاد از نوع جهاد سازندگی کشور است که باید به این موضوع توجه کافی داشت.