اعزام ۲۸۶۹ زائر از ۲ ایستگاه پروازی کرمان و تبریز| پایان اعزام حجاج از دو استان در ۲۴ خرداد

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام پایان عملیات حج از دو استان آذربایجان شرقی و کرمان تا امشب گفت: از فردا عملیات رفت اعزام حجاج از زنجان و بندرعباس آغاز خواهد شد.

به گزارش کنکاش فردا، غلامرضا رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با اعلام جزییات اعزام حجاج به سرزمین وحی از ۲۲ خرداد ماه لغایت ۲۵ خرداد ماه بیان کرد: اعزام حجاج امشب از دو ایستگاه هوایی تبریز و کرمان به اتمام خواهد رسید.

به گفته رستمیان از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله مدنی تبریز تاکنون ۵ پرواز برای اعزام حجاج برقرار شده است و پرواز ششم و آخرین پرواز امشب در ساعت ۱۹:۲۰ انجام خواهد شد و با احتساب زائران آخرین پرواز در مجموع ۱۵۶۷زائر از استان آذربایجان شرقی عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام اینکه اعزام حجاج از استان کرمان به پایان رسید، بیان کرد: از روز ۲۲ خردادماه سال جاری تا ۲۴ خرداد ماه از فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی ۵ پرواز برای اعزام ۱۳۰۲ زائربرقرار شد.

وی با اشاره به آغاز اعزام حجاج از استان‌های زنجان و بندرعباس از فردا تصریح کرد: از استان‌های زنجان و هرمزگان در روز ۲۵ خرداد ماه دو پرواز به مقصد مدینه برقرار خواهد که در مجموع از هریک از این استان ها ۵۱۳ زائر برای اعمال مناسک حج اعزام خواهند شد.