اهواز در زمستان امسال خاموشی دارد؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تاکنون چیزی به عنوان سهمیه خاموشی برای شهرستان اهواز به ما اعلام نشده است.

به گزارش کنکاش فردا، مهرداد فارسی‌مدانمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، در خصوص خاموشی‌های احتمالی در زمستان، اظهار کرد: تصمیم‌گیری در خصوص اعمال خاموشی و در نظر گرفتن سهمیه برای شهرستان‌ها در زمستان، به میزان تولید نیروگاه‌ها بستگی دارد.

وی افزود: تصمیم‌گیری در خصوص اعمال خاموشی برای زمستان امسال باید مشخص شود که شرایط تامین گاز نیروگاه‌ها و همچنین میزان ذخیره سوخت مازوت و گازوئیل نیروگاه‌ها به چه شکل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تاکنون چیزی به عنوان سهمیه خاموشی برای شهرستان اهواز به شرکت توزیع نیروی برق اهواز ابلاغ نشده است اما اگر کمبودی در سطح وزارت نیرو اعلام شود، احتمال خاموشی وجود دارد.

فارسی‌مدان عنوان کرد: بحث احتمال اعمال خاموشی در زمستان یک مساله کشوری است و باید براساس اعلام کمبود گاز به وزارت نیرو، این وزارت در خصوص اعمال سهمیه خاموشی‌ها برای شهرستان‌ها اقدام کند.

وی ادامه داد: در پیش بودن بحث تعمیرات نیروگاه‌ها و آماده سازی آن‌ها برای فصل گرم نیز از دیگر اقداماتی است که در زمستان انجام می‌شود و از این رو ظرفیت نیروگاه‌ها در زمستان متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: هرگونه سهمیه خاموشی از سوی توانیر به ما اعلام خواهد شد اما تاکنون چیزی در خصوص خاموشی‌های احتمالی به ما اعلام نشده است.