بسته حمایتی دولت نرخ شکست کسب‌وکارهای اینترنتی را کاهش می‌دهد

یک فعال صنفی در حوزه خودرو گفت: بسته حمایتی دولت ضمن اینکه ضریب شکست کسب‌وکارهای اینترنتی را کاهش می‌دهد، به درآمد رضایت‌بخش برای صاحبان این مشاغل نیز منجر خواهد شد.

به گزارش کنکاش فردا، داریوش نوبهاری اظهار داشت: ازآنجایی‌که این کسب‌وکارها عمده تفاوتی که با مشاغل سنتی دارند نوسانات بالای آنها در درآمدهاست لذا بسته‌ای که دولت در نظر گرفته می‌تواند در اینجا نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

وی افزود: کسب‌وکارهای اینترنتی نوپا برای ورود و توسعه فعالیت‌های خود در فضای مجازی آن هم در شرایط کنونی و محدودیت‌های موجود نیازمند چنین بسته‌ای بودند که امید می‌رود به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

نوبهاری با اشاره به اینکه بدون دانش، کارکردن در فضای مجازی ریسک‌های بالایی به همراه دارد گفت: مواردی از جمله معافیت‌های مالیاتی که در این بسته درج شده میزان این ریسک‌ها را خواهد کاست.

وی خاطرنشان کرد: تصویب این بسته نشان‌دهنده افزایش آگاهی مدیران و دست‌اندرکاران فضای کسب‌وکار مجازی در خصوص بحران‌ها و چالش‌هایی است که این فضا با آن مواجه است.

نوبهاری گفت: صنعت خودرو نیز باتوجه‌به پیشرفت‌هایی که داشته حتی در ایران یک صنعت تخصصی است که افزایش آگاهی در فضای مجازی نسبت به این فناوری‌ها هم ضرورتی است که از چند سال گذشته در این زمینه وارد عمل شده و در قالب کسب‌وکار اینترنتی کار خود را توسعه داده‌ام.