دولت از تولید ماشین آلات کشاورزی حمایت می‌کند| ممنوعیت واردات صنایع معدنی

جمشیدوند، مدیرکل دفتر صنایع ماشین آلات وزارت صمت حمایت از تولیدات داخلی ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و معدنی را از برنامه های مهم دولت بیان کرد.

به گزارش کنکاش فردا، ابوذر جمشید وند با اشاره به ممنوعیت واردات ماشین آلات کشاورزی و صنعتی که در داخل تولید می شود، افزود: تمرکز اصلی این وزارتخانه بر حمایت از محصولات بومی و داخلی حوزه صنعتی، کشاورزی و معدنی است.

وی با عنوان این تعرفه واردات ماشین آلات کشاورزی افزایش می یابد، گفت: ظرفیت های خوبی در حوزه تولید ماشین آلات کشاورزی و صنعتی در کشور وجود دارد که باید به دنبال ارتقای این بخش باشیم.

جمشید وند با اشاره به ممنوعیت ورود ماشین آلات کشاورزی گفت: این مستلزم آن است که تولیدات باکیفیت و خوبی داشته باشیم و نمونه مشابه محصولات وارداتی در داخل وجود داشته باشد.

وی با عنوان این که حمایت از تولید داخل از برنامه های مهم وزارتخانه است، تولید باکیفیت و قیمت رقابت و خدمات پس از فروش را لازمه اساسی ارتقای تولیدات ذکر کرد.

مدیرکل دفتر صنایع وزارت علوم با اشاره به نوسانات ارز و بروز مشکلاتی برای تولیدکنندگان گفت: این نوسانات گذرا است و امیدواریم به ثبات نسبی در این بخش برسیم.