رئیس سازمان ملی استاندارد ایران راهی مالزی شد

"مهدی اسلام پناه" رییس سازمان ملی استاندارد ایران در راس هیاتی برای شرکت در نشست روسای سازمان های ملی استاندارد منطقه آسیا- اقیانوسیه، صبح امروز راهی کوالالامپور پایتخت مالزی شد.

به گزارش کنکاش فردا، در این رویداد سه روزه، جلسات تعاملی با موضوعات راهبرد و ماموریت، چالش های راهبردی و عملکردی، پایداری، مشارکت منطقه ای و مشارکت ذی نفعان مطرح خواهد شد.
این رویداد که به میزبانی مشترک سازمان بین المللی استاندارد و اداره استاندارد مالزی و با مشارکت ۲۲ هیات نمایندگی از کشورهای منطقه، از سه شنبه (۲۳ اسفند) آغاز و تا پنجشنبه (۲۵ اسفند) ادامه دارد.
با توجه به نقش و گستره فعالیت سازمان ملی استاندارد ایران در تجارت فرامرزی، هیات ایرانی عازم به کوالالامپور، نشست های تخصصی مشترکی را با نمایندگان دیگر کشورها به ویژه مالزی به عنوان یکی از شرکای اقتصادی ایران، برای رفع موانع و تسهیل تجارت پیش بینی کرده اند که مصداق آن در کالاهای صنعتی و لبنی صادراتی ما به مالزی خواهد بود.
در این سفر “پرویز درویش” معاون تدوین و ترویج استاندارد و “سید ابراهیم ابراهیمی” سرپرست دفتر تخصصی امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران نیز حضور دارند.