بیشتر رمزارزها هنوز به درد نخور هستند!

عمر فاروق از جی پی مورگان گفت که هنوز کریپتو قابل استفاده نیست و مقررات آن هنوز فراگیر نشده است. عمر فاروق، رییس واحد دارایی‌های دیجیتال جی‌پی مورگان، گفت که بیشتر دارایی‌های رمزنگاری موجود در بازار "به درد نخور" هستند و موارد استفاده واقعی از رمزارز هنوز به طور کامل ارائه نشده است.

 به گزارش کنکاش فردا، فاروق در طی سمینار Green Shoots)) در سنگاپور در روز سه‌شنبه اظهار داشت که مقررات هنوز به این صنعت در حال رشد نرسیده است که مانع از مشارکت بسیاری از مؤسسات مالی سنتی می‌شود.

او همچنین اظهار داشت که به استثنای چند مورد، ابزارمقرارات برای اکثر دارایی های رمزنگاری وجود ندارد.

همچنین فاروق در ادامه گفت:اکثر رمزارزها هنوز در واقع به درد نخور هستند، منظورم این است که به استثنای چند ده توکن، هر چیز دیگری که وجود دارد، کلاهبرداری است و از بین می رود.

فاروق افزود: “بنابراین هنوز موارد استفاده کریپتو به طور کامل ایجاد نشده و مقررات به آن رسیدگی نکرده و فکر می کنم به همین دلیل است که شما می بینید که این صنعت مالی، به طور کلی، کمی کند است.

مدیر اجرایی جی پی مورگان همچنین استدلال کرد که این بخش به اندازه کافی به بلوغ نرسیده است که بتوان از آن در مقیاس کلان برای تسهیل “تراکنش‌های سنگین” استفاده کرد.

در عوض، فاروق پیشنهاد کرد که رمزارز، بلاک چین و جنبش گسترده‌تر Web3 در درجه اول وسیله‌ای برای گمانه‌زنی‌های آینده هستند،او افزود:

“شما به همه این چیزها نیاز دارید تا به بلوغ برسید تا بتوانید در واقع کارها را با آنها انجام دهید. در حال حاضر، ما هنوز به آنجا نرسیده ایم، بیشتر پولی که امروزه در وب ۳ در زیرساخت فعلی استفاده می شود، برای سرمایه گذاری سوداگرانه است.

در حالی که جی پی مورگان در چند سال گذشته نسبتاً دوستدار کریپتو شده است، غول بانکی عمدتاً بر فناوری بلاک چین و نحوه استفاده از آن برای بهبود خدمات TradFi متمرکز شده است.

در ماه مه، جی پی مورگان تسویه وثیقه توکن شده را از طریق بلاک چین خصوصی خود آزمایش کرده است.