فقط ۱۵ درصد مشترکان برنامه کاربردی «برق من» را نصب کرده اند

براساس آمارهای توانیر، تاکنون ۴ میلیون و ۶۴۴ هزار مشترک برق یعنی فقط حدود ۱۵ درصد مشترکان، برنامه کاربردی «برق من» را نصب کرده اند.

به گزارش کنکاش فردا، تاکنون ۴ میلیون و ۶۴۴ هزار مشترک برق یعنی فقط حدود ۱۵ درصد مشترکان، برنامه کاربردی «برق من» را نصب کرده اند.

در سامانه آنلاین یا برنامه کاربردی «برق من» کلیه خدمات به صورت غیرحضوری به مشتریان ارائه می‌شود.

مهم‌ترین امکانات «برق من» شامل خدمات صورت حساب، ارائه قبض آخرین دوره و سوابق مصرف با هدف آگاهی بخشی سوابق پرداخت، انتخاب پله مصرف، پاسخگویی به پرسش‌های متداول، آموزش و درخواست رفع خاموشی هستند. همچنین بخش استعلام، پرداخت قبوض و خرید بسته انرژی نیز به تازگی به خدمات این سامانه اضافه شده است. اراِئه بسته‌های انرژی به مشترکان بر اساس میزان مصرفشان پیشنهاد می‌شود که در مدیریت مصرف به آن‌ها کمک خواهد کرد.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی توانیر، بیشترین ارائه خدمات در این سامانه، مربوط به بخش صورت حساب است. به دلیل مشخص شدن پله مصرف مشترک در این سامانه، مشترکان این فرصت را پیدا می‌کنند تا با مدیریت مصرف خود، مشمول هزینه‌های اضافی نشوند.

بر اساس این آمارها، ۴ میلیون و ۶۴۴ هزار مشترک تاکنون اقدام به نصب برنامه کاربردی «برق من» کردند که با توجه به ۳۰ میلیون مشترک برق، این یعنی حدود ۱۵ درصد مشترکان از این برنامه کاربردی استفاده می‌کنند.

مشترکان با نصب برنامه کاربردی یا استفاده از سامانه آنلاین «برق من»، از خدمات آن به صورت غیرحضوری بهره مند می‌شوند. همچنین مشترکانی که پیشتر برق من را نصب کرده اند می‌توانند از طریق کافه بازار یا اپ استور، اقدام به بروزرسانی آن کنند.