معرفی نمایندگی پاناسونیک در تهران

نگاهی به تاریخچه برندهای لوازم خانگی نشان می دهد پاناسونیک با قریب به یک سده فعالیت در این زمینه، از پرقدمت‌ترین برندهای لوازم خانگی محسوب می‌شود. سال‌های بسیاریست که پاناسونیک به جایگاه حقیقی خود در این حوزه و در بازار جهانی رسیده است و امروزه کم‌تر کسی را پیدا می‌کنید که از محصولات پاناسونیک استفاده نکرده باشد و یا نام آن را نشنیده باشد.

در میان انواع و اقسام لوازم خانگی تولیدیِ برند ژاپنی پاناسونیک، تلفن از پرطرفدارترین محصولات آن به شمار می‌آید و در همه کشورهای جهان درصد بسیاری از دستگاه‌های تلفن مورد استفاده در خانه‌ها، ادارات، شرکت‌ها و … از برند معروف پاناسونیک است. شرکت پاناسونیک علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، فراهم‌سازی بسترهایی امن و معتبر برای خرید و تعمیرات محصولات پاناسونیک است. بسترهای مذکور در قالب نمایندگی در سایر کشورها شروع به فعالیت می‌کنند و به ارائه خدمات در مورد محصولات پاناسونیک می‌پردازند. امروز در این مطلب قصد دازیم تا شما را با نمایندگی پاناسونیک در تهران و خدمات آن آشنا کنیم.

 

نمایندگی پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران یک شرکت تشکیل شده از کادری مجرب است که با ارائه خدماتی تخصصی در دو حوزه فروش و تعمیرات محصولات پاناسونیک، نیازهای مشتریان را تماماً برطرف می‌سازند. در ادامه ویژگی‌های نمایندگی پاناسونیک در دو بخش خرید و تعمیرات به طور جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بخش خرید

ویژگی‌های برجسته و جالب توجه در حوزه خرید نمایندگی پاناسونیک در تهران، به شرح زیرند.

  • فروش محصولات اصل

فرقی نمی‌کند کدام حوزه و کدام محصول بخصوص، همیشه وقت خرید که فرا می‌رسد ممکن است توسط محصولات فیک مورد تهدید قرار بگیرید. این مسئله وقتی برندی بر سر زبان‌ها می‌افتد با شدت بیشتری رخ می‌دهد و حتی ممکن است علاوه بر خریداران، فروشندگان نیز در این مسئله دچار سردرگمی و اشتباه شوند. محصولات فیک نه تنها کیفیت پایینی دارند و از قطعات بی‌کیفیت تولید شده‌اند بلکه عملکرد بسیار پایینی دارند و در عرض مدت زمانی کوتاه از کار می‌افتند. امکان این که شما یکی از محصولات فیک را تحت عنوان پاناسونیک خریداری کنید مسئله‌ای محتمل است که ممکن است در هر فروشگاهی با دانش و یا غفلت فروشنده رخ دهد. هر جایی به جز نمایندگی پاناسونیک در تهران!

محصولاتی که در نمایندگی پاناسونیک در تهران به فروش می‌رسند همگی دارای ضمانتی کتبی مبتنی بر اصل بودن کالا هستند و از کیفیتی مورد انتظار از یک محصول اصل برند معروف پاناسونیک برخوردار هستند.

  • مشاوره خرید

فرض کنید برای خرید یکی از محصولات پاناسونیک به عنوان مثال یک تلفن برای محیطی اداری قصد مراجعه به فروشگاهی را دارید. در این صورت شما تنها با یک فروشنده رو به رو هستید که بدون شک با دارا بودن انواع محصولات تحت برندهای دیگر، اطلاعی در مورد هیچکدام از آنها از جمله تلفن پاناسونیک ندارد. در این حالت شما هیچ اطلاعاتی به خصوصی در مورد محصولی که خریداری می‌کنید ندارید و ممکن است محصولی را خریداری کنید که با نیازهای فضایی که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرد در یک راستا نباشد و خریدی کاملاً ناموفق را برای خود رقم زنید. در حالی که با برخورداری مشاوره خوب و دقیق پیش از خرید می‌توان از وقوع چنین اتفاقی جلوگیری کرد.

دریافت مشاوره خرید از متخصصین و کارشناسان، یکی از ویژگی‌های مفید و جالب توجه نمایندگی پاناسونیک در تهران است. مشتریان می‌توانند پیش از خرید مشاوره‌ای اجمالی و یا تخصصی و موشکافانه در مورد محصولات داشته باشند تا خریدی موفق مطابق به نیازها و خواسته‌هایشان داشته باشند. همچنین کارشناسان متعهد کادر نمایندگی پاناسونیک در تهران، در تمامی مراحل از جمله نصب، راه اندازی و شروع به کار محصولات در کنار مشتریان عزیز خواهند بود.

بخش تعمیرات

بخش تعمیرات نیز همانند بخش فروش دارای مولفه‌های ارزشمندی است که به شرح زیرند:

کادر فنی مجرب

خود را در موقعیتی که شرح داده می‌شود فرض کنید؛ دستگاه فکسی که از برند پاناسونیک خریداری کرده‌اید دچار مشکل شده است. آن را برای تعمیرات برده و حال به دلیل دانش کم و تجربه ناکافی فرد تعمیرکار، با دستگاهی که قطعاً به دلیل دستکاری‌های ناموفق او چندین مشکل دیگر نیز پیدا کرده است، مواجه هستید.از چنین شرایطی می‌توان به راحتی با مراجعه به مرکز تعمیراتی معتبر دارای کادر فنی مجرب در همان ابتدا جلوگیری کرد.

همان طور که متوجه شدید نقش شخصی که دستگاه خود را برای تعمیر به آن می‌سپارید در دریافت دستگاهتان همانند روز اول، یک مسئله غیرقابل انکار است. نمایندگی پاناسونیک در تهران با به کارگیری افرادی دارای دانش و تجربه کافی در خصوص محصولات برند پاناسونیک، به طور قطع از پس تعمیرات دستگاه شما به خوبی برخواهد آمد.

تعمیرات حرفه ای در خصوص مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری

مشکلات مربوط به محصولات پاناسونیک، به خصوص در حوزه‌هایی نظیر لپ تاپ، تلویزیون، تلفن و … تنها به مشکلات سخت افزاری به عنوان مثال از کار افتادن صفحه نمایش آنها محدود نمی شود. بسیار پیش می‌آید که مشکل دستگاه مربوط به مشکلات سیستمی و نرم افزاری آن است؛ بنابراین مهم است که مرکزی که برای تعمیر دستگاه پاناسونیکی خود به آن مراجعه می‌کنید قابلیت مقابله با رفع تمامی مشکلات مربوط به آن را داشته باشد.

فرقی نمی‌کند محصول خریداری شده شما چه مشکلی در حوزه‌های نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد به عنوان مثال بلندگوی تلفن شما از کار افتاده و یا در برقراری ارتباط دچار مشکل نرم افزاری شده باشد، نمایندگی پاناسونیک در تهران با برخورداری از کارشناسان مجرب و تجهیزات به روز، به راحتی آن را برای شما حل می‌کند.

استفاده از قطعات اصل

از کودکی شنیده‌ایم که زدن دو شاخه تلفن در پریز برق، می‌تواند نتیجه فاجعه باری به همراه داشته باشد. در واقع با اتصال برق شهری به یک دستگاه تلفن، بسیاری از قطعات آن به طور آنی ممکن است بسوزند و برای همیشه از کار بیافتند. در مواردی، تعمیرات این چنینی که با تعویض قطعات همراه است نسبت به خرید یک تلفن جدید تصمیم کم خرج‌تری است؛ اما این را هم بدانید که مراجعه به یک تعمیرگاه نامعتبر که مشخص نیست از چه قطعاتی برای تعویض قطعات دستگاه شما استفاده خواهد کرد یک تصمیم اشتباه است. قطعات فیک و یا نامناسب می‌توانند آسیب بیشتری را به دستگاه شما وارد کنند تا تعمیر آن!

نمایندگی پاناسونیک در تهران با به کارگیری قطعات اصل از شرکت مادر، از وقوع چنین شرایطی جلوگیری می‌کند و پس از تعویض قطعات سوخته با قطعاتی اصل و با کیفیت دستگاه شما را با کیفیت روز اول خرید به شما تحویل می‌دهد.

نمایندگی پاناسونیک در تهران

با ویژگی‌های برجسته و قابل توجه نمایندگی پاناسونیک در تهران آشنا شدید، اما هنوز تمام نشده است. برخورداری از خدمات پس از فروش فوق العاده از مسائلی است که سبب راحتی خیال مشتریان می‌شود و تجربه خریدی تضمین شده را برای آنها به ارمغان می‌آورد. نمایندگی پاناسونیک در تهران با ارائه گارانتی یکساله برای تمامی محصولات در بخش فروش، این مسئله مهم را به خوبی مورد توجه قرار داده است تا در صورت بروز هر مشکلی در طی مدت یکسال، مشتریان از مزیت برخورداری یک دستگاه جدید و نو به طور رایگان برخوردار شوند.

در بخش تعمیرات نیز ویژگی ثبت آنلاین تعمیرات با پیک رایگان در محدوده اطراف شرکت، یک ویژگی منحصر به فرد و خارق العاده است که راحتی هر چه بیشتر افراد در امر تعمیر دستگاه‌هایشان را ممکن می‌سازد. لازم به ذکر است که خدمات فروش فوق العاده نمایندگی پاناسونیک در تهران تنها مختص شهر تهران نیست بلکه از هر جای ایران که باشید می‌توانید برای خرید محصولات پاناسونیک از نمایندگی معتبر پاناسونیک در تهران اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این نمایندگی به نشانی اینترنتی https://panasonic-iranco.com/ مراجعه نمایید.