در پنجمین جشنواره ملی تعالی «HSE»،

نشان دو ستاره تعالی «HSE» به شرکت فولاد کاوه جنوب کیش رسید

در پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست «HSE» که در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین تجربه حضور خود در رویداد پس از ارزیابی‌های تخصصی موفق به کسب نشان دو ستاره تعالی HSE شد.

به گزارش کنکاش فردا، پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست «HSE» طی روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این همایش ضمن تقدیر از سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در فرایند ارزیابی، نسبت به اهدای گواهینامه و نشان مربوطه به حائزین رتبه‌های برتر اقدام شد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گروه فلزات و معدن، موفق به کسب نشان دو ستاره و اخذ تقدیرنامه شد. در ادامه این همایش، نشست‌های تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی و ارائه تجارب موفق سازمان‌ها، با محوریت موضوعات مرتبط در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست نیز برگزار شد.

علی‌رغم نخستین حضور شرکت «SKS» در این رویداد مهم، بر اساس ارزیابی‌های تیم فنی و ارزیابان پنجمین جشنواره نشان تعالی «HSE» کشور، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به لحاظ عملکردی، دستاوردها و اقدامات موثر موفق به دریافت نشان دو ستاره شد.

نشان ملی تعالی «HSE» یک فرایند نظام‌مند جهت سنجش نحوه عملکرد و دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست است که بر محورهایی همچون مشارکت و تعامل با ذی‌نفعان، خلق ارزش پایدار، پیشبرد عملکرد و تحول و اهتمام به عملکردهای استراتژیک و عملیاتی در حوزه «HSE» صورت می‌پذیرد.