نشست رفع موانع توسعه چادرملو با حضور استاندار یزد

در جلسه مشترک مدیرعامل و مجری طرح‌هاي شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با استاندار یزد و معاونت اقتصادی، موانع موجود در روند اجرای طرح توسعه چادرملو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش کنکاش فردا، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ارائه گزارشی از طرح‌های در دست اقدام مجموعه در جهت توسعه فعالیت‌های این شرکت، اظهار داشت: چادرملودر نظر دارد دَه‌ها پروژه در جهت توسعه و تکمیل زنجیره فولاد و صنایع مرتبط، با برآورد اولیه چهارم و نیم میلیارد یورو در استان یزد اجرا نماید، اما با  گذشت چندین ماه از ارائه این طرح‌ها و اخذ پروانه ساخت برای بخشی از این پروژه‌ها، اجرای آن‌ها به دلایلی به تعویق افتاده است.

وی افزود: چادرملو با اعتقاد بر نقش موثر صنایع و معادن کشور در رشد و توسعه پایدار، بر این باوریم که با سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی می‌توان توسعه فراگیر را در کشور تعمیم داد و باری از روی دوش دولت برداشت.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن اعلام آمادگی برای اجرای اهداف توسعه استان اظهار امیدواری کرد مهران فاطمی استاندار جدید یزد، با روحیه جهادی خود منشاء خدمات موثر و توسعه بخش در استان باشند.

مهران فاطمی استاندار یزد ضمن تقدیر از اقدامات گسترده و نگاه توسعه‌ای ناصر تقی‌زاده و خدمات ارزنده ایشان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: یکی از مشکلات این استان عدم توازن در توسعه پایدار است. در برخی مناطق رشد قابل توجهی صورت گرفته، اما مناطقی از استان همچنان در محرومیت سرمایه‌گذاری به سر می‌برند.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای تسریع در اجرای طرح‌های چادرملو و حل مشکلات موجود از مدیرعامل این شرکت خواست همچون گذشته در جهت ارتقا زیرساخت‌های توسعه، ازجمله تامین آب شرب استان مشارکت فعال داشته باشند.