کارخانه نساجی امید شاهرود راه‌اندازی شد

مرحله نخست کارخانه نساجی امید شاهرود عصر یکشنبه با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش کنکاش فردا، این کارخانه که با سرمایه گذاری خصوصی احداث می شود، قرار است در ۶ مرحله به اتمام برسد، که با تکمیل آن حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

مجید کاظمی مدیرعامل این کارخانه شروع ساخت آن را  از سال ۹۸ اعلام کرد و گفت:  پیش بینی می شود تا ۲ سال آینده همه مراحل آن اجرایی شود.

وی با بیان این که تاکنون برای این واحد تولیدی ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است ، ادامه داد: راه‌اندازی  این واحد تولیدی حرکتی نو در صنعت نساجی کشور برای استفاده بهینه از مواد اولیه برای بالابردن بهره‌وری است.

محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین افتتاح این کارخانه با تقدیر از فعالیت سرمایه گذاران نساجی امید شاهرود اظهار داشت: با توجه به این که سفر رییس جمهوری در پیش است ، تلاش خواهد شد این کارخانه تا از اعتبارات تخصیصی این سفر برخوردار شود.

وی افزود: همچنین برای واحدهای تولیدی راکد و نیز تامین سرمایه در گردش آن ها مبالغی را بانک های عامل در اختیار بگذارند.

استاندار سمنان ادامه داد: باید با کار شبانه روزی موانعی که در مسیر تولید است با جدیت برداشته شود تا سرمایه گذاران دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

استاندار سمنان در سفر یک روزه خود به شهرستان شاهرود نخست با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به بازدید از برخی طرح های در حال اجرای عمرانی و اقتصادی پرداخت.

بازدید از قظعه چهار طرح شاهرود – آزادشهر، طرح انتقال آب قطری، طرح راه جنگل ابر، طرح جامع گردشگری بسطام و ابرسج، واحد تولیدی پاک پودران میامی، دیدار با کارکنان راهداری شاهرود در راهدار خانه ابراهیم آباد و بازدید از شرکت شاهوار فوم از دیگر  کارهای استاندار سمنان بود.

حضور در شورای اداری شهرستان ، نمازجماعت و دیدار با خانواده شهدا دیگر برنامه های استاندار سمنان در این سفر است.