کسب ۵ سهمیه پاراکانو در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند

مربی تیم ملی پاراکانو از کسب ۵ سهمیه بازیهای پاراآسیایی چین در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند خبر داد و گفت: ملی پوشان پاراکانو بهتر از آن چیزی که انتظار داشتیم در تایلند ظاهر شدند.

به گزارش کنکاش فردا، پریسا مقدم  در ارزیابی از عملکرد تیم ملی پاراکانو در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند، اظهار کرد: در این مسابقات ما موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز توسط رویا سلطانی و شهلا بهروزی راد شدیم که با ۲ مدال طلا و نقره اسلام جاهدی و مسعود قیصری در مجموع ۵ سهمیه بازیهای پاراآسیایی چین در تایلند برای تیم ملی پاراکانو کسب شد که دور از انتظار بود.

وی در ارزیابی از عملکرد شهلا بهرورزی راد در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بهروزی راد یکی از امیدهای کسب مدال طلای قهرمانی آسیا در کلاس kl۳ بود که به دلیل مشکلی که در شروع مسابقات برای او پیش آمد طلا را از دست داد، هر چند زمان خوبی را به ثبت رساند و شرایطش راضی‌کننده بود، به هر صورت ما به کسب مدال طلای او در بازیهای پاراآسیایی چین امیدوار هستیم.

مربی تیم ملی پاراکانو همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با مشکل خاصی در تایلند مواجه بودید یا خیر؟ گفت: چون همه چیز طبق برنامه هماهنگ شده بود، مشکل خاصی وجود نداشت و فدراسیون قایقرانی حمایت خوبی از ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا داشت.

مقدم در پایان درباره برنامه تیم ملی پاراکانو در سال جاری، تصریح کرد: اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین از ۱۷ فروردین در دریاچه آزادی برگزار می‌شود که این اردو تا زمان اعزام بدون وقفه ادامه خواهد داشت. البته خردادماه مسابقات جهانی مجارستان را نیز پیش رو داریم که بعید می‌دانم در این مسابقات شرکت کنیم.