کمک ۴۸ میلیارد تومانی مردم تهران به نیازمندان از طریق پرداخت صدقه

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: مردم استان تهران در شش ماهه نخست سال جاری با پرداخت ۴۸ میلیارد تومان صدقه به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش کنکاش فردا، آئین رونمایی طرح پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی از طریق QR کد امروز یکشنبه نهم آبان ماه با حضور مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام کمیته امداد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان این نهاد در اداره کل کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با بیان اینکه طرح پرداخت صدقات به وسیله QR کد،حدود سه ماه است در مناطق مختلف استان تهران به صورت آزمایشی آغاز شده است،گفت: تاکنون توانسته ایم یک میلیارد از این طریق دریافت کمک داشته باشیم.

وی افزود: این طرح هم اکنون در حال توسعه است و هزینه‌های پرداخت کاهش یافته و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

پرپنچی با اشاره به صدقات جمع آوری شده از طریق صندوق‌های صدقات، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۴۸ میلیارد تومان در استان تهران از طریق صندوق‌های صدقات و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

پرپنچی،افزود: به محض نصب نرم افزار QR کد، فرد می‌تواند نام و نام خانوادگی خود را ثبت و با ورود به سامانه پرداخت،مبلغ را واریز کنند؛ همچنین بانک‌ها هزینه کارمزدی بابت این طرح دریافت نمی‌کنند.