گسترش خدمات عمومی مناطق کم‌برخوردار در اولویت است

شهردار رشت گفت: خدمت‌رسانی‌ فرهنگی و گسترش خدمات عمومی در مناطق کم‌برخوردار شهر رشت در اولویت است.

به گزارش کنکاش فردا، امیرحسین علوی امشب در حاشیه نشست رویداد رسانه‌ای “سردار تا سردار” اظهار داشت: در راستای برگزاری رویداد رسانه‌ای “سردار تا سردار”‌می‌توانیم ویژگی‌های شاخص شخصیتی شهید میرزاکوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ملی و مذهبی تبیین کنیم.

شهردار رشت با اشاره به نقاط مشترک این دو سردار شهید تصریح کرد: هر دو سردار شهید در راه عزت، آزادی‌خواهی، دفاع از اعتقادات و مکتب اسلام گام برداشتند و امیدواریم بتوانیم پیرو راه آنان باشیم و تلاش می‌کنیم که اخلاص آنها را در خود تقویت کنیم.

علوی برخی مسائل مربوط به حوزه مدیریت شهری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی‌ فرهنگی و گسترش خدمات عمومی در مناطق کم‌برخوردار شهر در اولویت است.

وی یکی از برنامه‌های روزانه خود را سرکشی از محلات شهر و بررسی نواقص محلات کم‌برخوردار عنوان‌ کرد و گفت: حجم نیازمندی‌ها، عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات زیرساختی این محلات بسیار است لذا از استاندار درخواست کردیم که اختیارات شهرداری در حوزه‌های مختلف افزایش یابد تا با همکاری دستگاه‌ها بتوانیم مشکلات این محلات را برطرف کنیم.

علوی خاطرنشان کرد: در حوزه ارائه خدمات به مردم، تمام تلاش خود را می‌کنیم که خدمات در بازه زمانی کوتاه در اختیار همگان قرار گیرد و اخیراً نشستی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه شورای اسلامی شهر رشت پیرامون مسائل شهری داشتیم.

شهردار رشت با اشاره به موضوع مهم چشم‌انداز شهری و رفع معضلات زیرساختی تصریح کرد: به شورای اسلامی قول داده‌ایم که در اتخاذ برنامه‌ها و سیاست‌ها به طور متوازن گام برداریم البته برای راهبرد توسعه متوازن در حوزه زیرساختی و خدمات  اجتماعی نیز به پای کار بودن مردم نیاز داریم.

علوی خاطرنشان کرد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند بیش از آنکه حرف می‌زنیم کار می‌کنیم به همین خاطر ما هر مدیری که انتخاب کردیم از او عهد و پیمان گرفتیم تا برای مردم خالصانه کار کند تا مردم هم به خدمتگزاران خود در مجموعه شورا و شهرداری اعتماد کنند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های زیرساختی گفت: نقاط ضعف چند ساله در شهر باید برطرف شود و بنده نیز تلاش کردم که موضوعات جامانده و معطل را زودتر راه‌اندازی‌ کرده و در این مسیر به بهره‌برداری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید داریم.