۱۷۰ طرح صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران پایش شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از پایش و عارضه یابی ۱۷۰ طرح‌های صنعتی نیمه‌تمام و راکد در کمیته پایش این استان خبر داد.

به گزارش کنکاش فردا، سعید صادقی روز چهارشنبه اعلام کرد: ۱۷۰ طرح نیمه تمام و راکد صنعتی (نصب سوله تا مرحله نصب ماشین آلات) تا پایان سال جاری توسط کمیته پایش مرکب از دستگاه های مرتبط استانی و با حضور سرمایه گذاران، مورد پایش وعارضه یابی قرار گرفت.

وی از برگزاری ۱۷ جلسه کارگروه تعیین تکلیف طرح های راکد در قالب کمیته پایش خبر داد و افزود: در این کمیته تعداد ۱۷۰ طرح راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مورد بررسی قرار گرفت.

صادقی اضافه کرد: در راستای عملیاتی کردن ابلاغیه استانداری تهران کمیته پایش طرح های راکد با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران و سرمایه گذاران طرح های صنعتی برگزار شد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی خاطرنشان کرد: کمیته پایش طرح های راکد، بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از صنعتگران و حمایت از کارآفرینانی که موفق به اجرا و تکمیل طرح خود نشده اند، تشکیل شد.

به گفته صادقی تمام طرح‌های راکد شناسایی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت تا اقدامات عملی برای فعال کردن یا تصمیمات دیگر اتخاذ شود.

این مسئول یادآور شد: هدف گذاری کمیته تا پایان سال با کمک دستگاه های مرتبط، برنامه ریزی برای فعالسازی ۱۷۰طرح صنعتی و طی۱۷ جلسه طرح صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد.