۳۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان خرمشهر اهدا شد

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر گفت: ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از سوی موسسه خیریه کارساز به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر اهدا شد.

به گزارش کنکاش فردا، هنگامه پروین بیان کرد: این تجهیزات پزشکی، در ۲مرحله شامل یک دستگاه ماشین بیهوشی، یک دستگاه ونتیلاتور، پنج دستگاه تشک مواج، پنج دستگاه  پالس اکسی متر، یک دستگاه دریل کانوله an  اهدا شد.

وی افزود: همچنین ۲ دستگاه انکوباتور، یک دستگاه برانکارد اطفال، یک دستگاه تخت اتاق عمل، یک دستگاه چراغ سیالتیک، ترالی دارو ۲ عدد، ترالی اورژانس یک عدد، یک دستگاه دیالیز، چهار دستگاه پمپ سرم ، یک دستگاه کوتر، یک دستگاه الکتروشوک، ۳۰ عدد کات نوزاد، سه دستگاه مانیتور علایم حیاتی، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف، یک دستگاه بن ماری و چهار عدد برانکارد صندلی شونده، از دیگر اقلام اهدایی به این بیمارستان است.
پروین ادامه داد: این تجهیزات به تمامی بخش‌های درمانی این بیمارستان تحویل داده شد و برای ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در حال استفاده هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با قدردانی از موسسه خیریه کارساز، ابراز امیدواری کرد با حمایت‌ خیرین سلامت، شاهد ارایه خدمات بهینه به بیماران و مراجعان باشیم.