۴۰ درصد ظرفیت تولید مبلمان خالی است

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از کاهش ۵۰ درصدی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی خبر داد و گفت: به منظور مدیریت مصرف برنامه‌هایی را برای کاهش مصرف تابلوهای تبلیغی در اتوبان‌های تهران درنظر گرفته‌ایم که با جدیت اجرا می‌شود.

به گزارش کنکاش فردا، رامین پوریا با بیان اینکه  بالغ بر ۱۰۰۰ تابلوی تبلیغاتی تعدیل روشنایی شده است، اظهار کرد:  تقریبا همه این تابلوها دارای لامپ های فوق کم مصرف ال‌ای‌دی هستند.

وی با تاکید بر اینکه روش تعدیل به صورت یکی در میان کردن روشنایی ها بوده است، اظهار کرد: بیشترین تعداد این تابلوها در محدوده شمال‌غرب تهران قرار دارد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه تمامی این تابلوها مجهز به ساعت های نجومی برای تنظیم زمان روشن و خاموش شدن هستند، تاکید کرد: با نصب ساعت‌های نجومی، از روشن ماندن تابلوهای تبلیغاتی در طول روز جلوگیری شده است.

پوریا افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد این تابلوها مجهز به کنتورهای هوشمند شده اند و مابقی نیز تا پیش از آغاز پیک مصرف برق سال آینده مجهز به کنتورهای هوشمند خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه با تعدیل انجام شده معادل دو مگاوات در لحظه مصرف برق شهر تهران کاهش پیدا کرده است، گفت: با توجه به کاهش دمای هوا در راستای تامین آسایش شهروندان با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت های تبلیغاتی اکثریت غالب این تابلوها در روزهای اخیر به صورت کامل خاموش شده اند.