ایریتک جایگاه خود را در صدر شرکت‌های مهندسی کشور تثبت کرد

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) هم‌اکنون در حال اجرای ۱۳ پروژه بزرگ به ارزش حدود یک میلیارد یورو بوده که باعث تثبیت جایگاه این شرکت در صدر شرکت‌های مهندسی کشور شده است.

به گزارش کنکاش فردا، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) با برخورداری از حدود نیم قرن تجربه، هم‌اکنون در حال اجرای ۱۳ پروژه بزرگ به ارزش حدود یک میلیارد یورو بوده که باعث تثبیت جایگاه این شرکت در صدر شرکت‌های مهندسی کشور شده است.

در واقع با اجرای طرح‌های در دست اجرای شرکت بین‌المللی مهندسی ایران، تحولی شگرف در صنایع فلزی و معدنی کشور رخ خواهد داد که نتیجه برنامه‌ریزی صحیح و علمی از سوی مدیریت و کارشناسان این مجموعه طی ۶ ماه اخیر است.

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران دارای چندین شرکت زیرمجموعه است که در راستای بهره‌وری حداکثری و اجرای باکیفیت‌تر پروژه‌های آن فعالیت می‌کنند اما به دلیل برخی مشکلات در سال‌های پیشین، نمی‌توانستند از تمام پتانسیل خود استفاده کنند؛ به نحوی که شرکت‌هایی نظیر ایکا ساخت، آیمکو و… در حداقل ظرفیت خود به سر می‌بردند اما در حال‌ حاضر و به مدد عزم راسخ تیم جدید مدیریتی ایریتک، این مجموعه مجددا موفق به افزایش ظرفیت تولیدی و فعال شدن واحدهای زیرمجموعه‌ خود شده است.

این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده که مشکلات بانکی، تحریم‌ها و… کماکان وجود دارد. شرکت بین‌المللی مهندسی ایران همچنین در تلاش برای افزایش و ارتقای تعامل با کارفرمایان و پیمانکاران است تا از این راه ضمن حفظ برند معتبر «ایریتک» و افزایش سرعت اجرای پروژه‌‎ها، سود بیشتری برای مشتریان و کارفرمایان خود حاصل کند.