مصدومیت سال گذشته کارم را سخت کرد

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر بر این عقیده است که مصدومیت در فصل گذشته باعث شده تا در این فصل کار سختی داشته باشد.

به گزارش کنکاش فردا، محمدمهدی نظری، درباره عملکرد نساجی در ۱۶ بازی گذشته اظهار داشت: اگر بخواهیم مشکلات را در نظر بگیریم، باید بگویم که تا الان نتایج خوبی گرفتیم. تیم ما با مشکل بازی‌های خانگی روبه‌روست و اگر در قائمشهر بازی می‌کردیم قطعاً نتایج بهتری می‌گرفتیم. متأسفانه این مشکل هم قرار نیست به‌زودی برطرف شود، ولی تمام هدف ما این است که در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در نساجی و اینکه آیا از این موضوع ناراحت نیست، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت تیمش بازی کند، ولی تصمیم‌گیرنده اصلی سرمربی است. من در فصل گذشته مصدومیت سختی داشتم، اما برای فصل جدید ساکت الهامی به من اعتماد کرد و باید از ایشان تشکر کنم. مصدومیتی که سال گذشته داشتم کار مرا برای فصل جدید سخت‌ کرد، ولی تلاش می‌کنم در ادامه بیشتر بازی کنم  و بازیکن تأثیرگذاری برای نساجی باشم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ می‌داند؟»، تصریح کرد: بازی‌های امسال واقعاً قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان گفت چه تیمی قهرمان می‌شود. استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند و شانس این دو تیم را برابر می‌دانم.