تقویت صنایع فارس در برنامه هفتم توسعه دنبال شود

نشست مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و نمایندگان مردم استان در این نشست توجه ویژه به حوزه صنعت فارس در تدوین برنامه هفتم توسعه را خواستار شدند.

به گزارش کنکاش فردا؛ محسن علیزاده افزود: این نشست با حضور استاندار و رئیس سازمان صمت فارس و با هدف تاکید بر تقویت و حمایت از صنعت و فعالان اقتصادی استان فارس برگزار شد.

وی اظهار کرد: در سفر قبلی وزیر صمت بخشی از انتظارات و مشکلات فعالان اقتصادی استان طرح شده بود که در این نشست هم تسریع در رفع موانع تولید و حمایت عملی و بیشتر از حوزه صنعت استان فارس را خواستار شدیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس با بیان اینکه اینگونه نشست ها ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در مجمع نمایندگان، تلاش داریم در تدوین برنامه هفتم توسعه در کنار توجه به توانمندی و ظرفیت های موجود کشاورزی استان به حوزه صنعت فارس نیز توجه ویژه ای شود و با همین نگاه و دیدگاه، نسبت به برگزاری این نشست ها و دست یابی به اهداف مورد نظر اقدام خواهیم کرد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت پیش از این پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ به استان فارس سفر کرو و ضمن کلنگ زنی یک طرح صنعتی در شهرستان بختگان، در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان در شیراز حضور یافت.