“ثوری” دست از سر بوکس ایران بردارد

ملی پوش سابق بوکس ایران عملکرد حسین ثوری در دوره چهارساله ریاستش بر فدراسیون بوکس ایران را ضعیف خواند و گفت: آقای ثوری بهتر است دیگر دست از سر بوکس ایران بردارد.

به گزارش کنکاش فردا، بیژن باتمانی، بااشاره به در پیش بودن انتخابات فدراسیون بوکس ایران، اظهارکرد: حسین ثوری در دوره چهار ساله ریاستش بر این فدراسیون عملکرد ضعیفی داشت و با این کارنامه ضعیف متاسفانه دوباره می خواهد ریاست فدراسیون را بدست گیرد.

وی ادامه داد: در دوره قبل هم ایشان هیچگونه رزومه مناسبی در بوکس نداشت و با سفارش و حمایت های پشت پرده ای که از او شد، به ریاست فدراسیون رسید و یک دبیر غیرقانونی را برای خود انتخاب کرد.

المپین سابق بوکس ایران افزود: آقای ثوری طی مدت چهار سال ریاستش بر فدراسیون حق خوری های زیادی در حق بوکسورهای کرمانشاهی کرد و چون با پیشکسوتان و بزرگان این استان مشکل داشت، حق بوکسورها را در انتخابی تیم ملی می خورد.

این پیشکسوت بوکس کرمانشاه به سابقه درخشان بوکس کرمانشاه در ایران و جایگاه بزرگان آن در این رشته اشاره کرد و گفت: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیمی از مدال های بین المللی که در این رشته برای ایران کسب شده، توسط بوکسورهای کرمانشاهی بدست آمده، بنابراین جایگاه قدرتمندی در بوکس ایران داریم، موضوعی که رئیس فدراسیون نمی خواست آن را ببیند.

باتمانی تصریح کرد: آقای ثوری با بزرگان بوکس کرمانشاه اختلاف داشت و ما هم او را به عنوان رئیس فدراسیون قبول نداشتیم، بنابراین تاجایی که می توانست به بوکس کرمانشاه ضربه زد.

دارنده مدال طلای بوکس آسیا ادامه داد: آقای ثوری در دوره ریاست خود بر فدراسیون بوکس عملکرد موفقی نداشت و مدام هم از تاریخ سازی دم می زند، درحالی که مدال برنز آقای “شه بخش” را  نباید به پای خودش بنویسد، چراکه “شه بخش بوکسوری بسیار باهوش، فنی، با استعداد و استثنایی است که حتی لیاقت کسب مدال طلای جهانی را هم دارد.

باتمانی یادآورشد: اکنون که انتخابات فدراسیون بوکس در پیش است، انتظار داشتیم که ایشان دیگر کاندیدا نشوند، اما دوباره برای ریاست بر فدراسیون خیز برداشته است.

وی در پایان درخصوص انتظار جامعه بوکس کرمانشاه از رئیس آینده فدراسیون هم گفت: آنچه که ما می خواهیم برقراری عدالت در بوکس ایران و دیدن جایگاه بوکس کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های اصلی این رشته در کشور است.

انتخابات ریاست فدراسیون بوکس ایران ۱۸ دی ماه با دو کاندیدا – روح الله حسینی و حسین ثوری – برگزار خواهد شد.