معاون رئیس‌جمهور

عزم دولت در حمایت از تولید جدی است

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور عزم دولت در حمایت از تولید جدی است و در این زمینه امسال توفیقات خوبی داشته‌ایم.
به گزارش کنکاش فردا، محسن منصوری در حاشیه نشست پیشران‌های اقتصادی که در مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد، گفت: بخشی از مشکلات تولید‌کنندگان در زمینه دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها بوده است که برای رفع این مشکل کاهش جدی در زمینه صدور دستورالعمل‌ها داشته‌ایم بویژه در حوزه گمرک که به کمتر از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: برای رفع مسائل مرتبط با تامین ارز تولید‌کنندگان کارگروه ویژه‌ای در بانک مرکزی تشکیل شده است، همچنین موضوعات مرتبط با تامین اجتماعی را نیز در کارگروه تخصصی پیگیری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه عزم دولت در حمایت از تولید داخلی جدی است، گفت: امسال توفیقات خوبی در این زمینه داشته‌ایم.
منصوری اظهار داشت: با رعایت سیاست‌های اقتصادی و دریا محور تلاش می‌کنیم تا زمینه بزرگ سرمایه‌گذاری را به سمت سواحل سوق دهیم.
در نشست پیشران‌های اقتصادی که با حضور تولید‌کنندگان و کارآفرینان برتر بخش خصوصی برگزار شد حمیدرضا غزنوی، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اهداف و چشم‌انداز مورد نظر باید صاحب یک برنامه جامع و مدون باشیم.
دبیرکل مجمع کارآفرینان اظهار داشت: لذا پیشنهاد می‌شود که یک سیستم دیده‌بانی با حضور مدیران دستگاههای دولتی و دانشگاهیان راه‌اندازی و هر سال گزارش مورد نظر ارائه شود تا بدانیم چه میزان به اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک و در چه بخش‌هایی نتوانسته‌ایم به اهداف مورد نظر دست یابیم.