لزوم تکمیل پروژه‌های حوزه آب

فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های حوزه آب این شهرستان گفت: سد عنبری در دشتستان احداث می‌شود.

به گزارش کنکاش فردا، فتح الله نوروزی صبح یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: آب یکی از مهمترین نیازهای مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است و برای حل این مشکلات از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی خواستار تسریع اجرای پروژه اصلاح خطوط لوله آب شهر آب پخش شد و اضافه کرد: پروژه اصلاح خطوط آب شهر آب پخش از مطالبات بحق مردم خوب آب پخش بوده و انشاالله نقش مهمی در هدایت بهتر روان آب‌ها و همچنین بهبود وضعیت آبرسانی خواهد داشت.

فرماندار دشتستان از آغاز عملیات ساخت سد عنبری و مدرسه شهید رئیسی نژاد شبانکاره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مدرسه روستای دهداران علیا بخش شبانکاره مراحل پایانی احداث خود را سپری می‌کند و در آینده‌ای نه چندان دور تحویل مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه احداث ساختمان آتش نشانی دهداران سفلی بخش شبانکاره افزود: مسئولان محلی و میراث فرهنگی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای استفاده بهینه از ظرفیت قلعه شاه منصورخان شبانکاره اهتمام لازم داشته باشند.

نوروزی بیان کرد: فاز اول پروژه آبیاری تحت فشار هشت هزار و ۷۰۰ هکتاری شبانکاره در هزار هکتار به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور بوده است و به زودی عملیات اجرایی فاز اول آغاز خواهد شد.

فرماندار دشتستان همچنین از برخی نانوایی‌های شبانکاره بازدید کرد و بر پخت باکیفیت نان و رعایت زمان خدمات دهی به مردم تاکید کرد.