به نقل از جمعیت هلال‌ احمر اعلام شد:

مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در صدر 6 داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال گذشته قرار گرفت.

به گزارش کنکاش فردا، سید عباس حسینی در این راستا بیان کرد: سال ۱۴۰۲ در قالب طرح ملی نذر «خدمت» سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و به اهتمام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، ۲۰۵ مخزن دو هزار لیتری تامین شد و با همکاری شرکت آب، برق و تاسیسات قشم، در اختیار خانوارهای نیازمند دو روستای محروم جزیره قشم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولیت‌های اجتماعی جزو افتخارات ماست و اقدامات بسیار موثری را در این بخش انجام داده‌ایم که طرح داوطلبی خیرات آب به نام اختصاری «خیرآب» در چارچوب طرح ملی «نذر خدمت» و خریداری ۲۰۵ مخزن دو هزار لیتری از جنس پلی‌اتیلن از طرف شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای دو روستای کمتر برخوردار «باغ بالا» و «کنار سیاه» جزیره قشم نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، ابتکاری از محل منابع مالی بخش رسالت‌های اجتماعی این شرکت، مشارکت در کاهش تنش آبی روستاهای کمتر برخوردار جزیره قشم و به‌ ویژه منطقه بحران غرب جزیره در ذیل هدف اصلی «کاهش اثــرات منفی ناشی از تغییرات اقلیمی» بوده است.

حسینی مطرح کرد: این مخازن دو متر مکعبی به شرکت آب، برق و تاسیسات قشم تحویل داده شد تا به خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت ساکن دو روستای محروم به وسیله تانکر به صورت خانه‌به‌خانه آب‌رسانی شود.

وی اظهار داشت: با تامین، ارسال و تحویل این مخازن و با ذخیره آب مورد نیاز مردم، علاوه بر ارائه خدمات آب‌رسانی مطلوب‌تر به ساکنان این دو روستای کمتر برخوردار جزیره قشم، به فرایند مدیریت بحران کم‌آبی و کاهش تنش آبی روستاهای این جزیره نیز کمک می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطرنشان کرد: مسئولیت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این فرایند تامین مالی، تهیه و تجهیز ملزومات مربوط به فرایند تامین منابع، تولید و توزیع آب شرب برای روستاهای محروم و کمتر برخوردار جزیره قشم بوده است که در نخستین اقدام جهادی، به منازل مسکونی روستای محروم هدف‌گذاری‌ شده در دو منطقه بحرانی مرکز و غرب این جزیره آبرسانی صورت پذیرفت.