به گزارش کنکاش فردا، حسین ادیبی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان تولید ماژولهای برقی را از جمله زمینههای تحقیقاتی این شرکت نام برد و اظهار کرد: در ایران دو نوع خودروی وارداتی داریم که میتوانند از این شارژرها استفاده کنند و هدفگذاری ما نیز برای تولید این نوع شارژرها، صادرات است.
وی ادامه داد: یکی از انواع خودروهای وارداتی که میتوانند از این شارژرها استفاده کنند، خودروی میتسوبیشی اوتلندر مدل PHEV است. این خودرو دارای دو باک و هیبریدی است که هم مصرف بنزینی دارند و هم باتری دارند. مصرف سوخت در این خودرو در ۱۰۰ کیلومتر به ۲ لیتر میرسد، به این معنا که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۲ لیتر مصرف بنزین دارد. شارژرهای تولید این شرکت قابلیت استفاده در این خودرو را دارند.
ادیبی، خودروی BMW مدل I8 را از دومین نوع خودرویی دانست که میتوان برای شارژ آن از این شارژرها استفاده کرد.
مدیر عامل این شرکت بهرهگیری از این شارژرها در کشور را از دیگر اهداف تولید این محصول ذکر کرد و در این باره توضیح داد: در آینده در صورتی که ممنوعیت واردات خودروها رفع شود، به دلیل تعرفههای پایینتر خودروهای هیبریدی و برقی، این دورنما را داریم که این محصول را در ایران نیز به فروش برسانیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
علیرغم آنکه شرکتهای دنیا بر پیچیدگیهای ساخت تراشهها فائق آمدند، ولی همچنان گرد و غبار بزرگترین دشمن آنها محسوب میشود و از این رو با مکانیزه کردن خط تولید درصدد غلبه بر این دشمن کوچک برآمدهاند.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.
به گزارش کنکاش فردا، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزئیات واریز مطالبات جاری، سنواتی و حق تقدم سهامداران در هفته اول اردیبهشت ماه امسال نشان میدهد که در این بازه زمانی، ۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۷۵۶ هزار و ۸۱۰ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان میشود را […]
به گفته مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران سرمایه صندوق ضمانت صادرات ۲۰۰ میلیون یورو افزایش یافته است.
دیدگاه بسته شده است.