پروژه سارت، میزبان مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی و توسعه معادن صدر جهان

در آبان ماه سال جاری، مدیران ارشد شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی و توسعه معادن صدر جهان از مجتمع معدنی و صنعتی شادان و پروژه سارت بازدید کردند.

به گزارش کنکاش فردا، نعیم جهانگیر، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه شرکت خوارزمی در این بازدید برنامه و پروژه‌های جاری و پیش روی شرکت از جمله انبار ناریه را مورد بررسی قرار داد.

شهرام ادیب‌فرد، مدیرعامل شرکت توسعه معادن صدر جهان که از نزدیک شاهد پروژه پایلوت سارت بود، عنوان کرد: در آینده نزدیک همانند گذشته با حمایت‌های شرکت، طرح صنعتی سارت نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

داود رئیسی، مدیرعامل شرکت معادن و صنایع معدنی کارند صدر جهان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته به خصوص در پروژه سارت، از اهمیت این پروژه برای افزایش بهره‌وری در فرآوری و به طبع آن، ایجاد ارزش افزوده برای مجموعه گزارش داد.

وی در ادامه این بازدید، گزارشی از روند پروژه‌های در دست اقدام ارائه کرد و یادآور شد: هم‌اکنون شادان مسیر خود را پیدا کرده و با تمام قدرت و با اتکا به دانش و تخصص مهندسان جوان برای آبادانی بیشتر منطقه و ایران تلاش خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این سفر یک روزه به مجتمع معدنی صنعتی شادان، خلوصی سادات، مشاور مدیرعامل و مدیر حراست و علی خلعتبری تنکابنی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی به همراه رضا کشاورزی، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و برنامه‌ریزی شرکت توسعه معادن صدر جهان حضور داشتند.