کاهش قیمت سکه و ثبات نرخ طلا در معاملات امروز بازار

قیمت سکه در معاملات امروز بازار ارز و سکه کاهش یافت.

به گزارش کنکاش فردا، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر با نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۴ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۴ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۴ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۹ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۶۹۷ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۳ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته افزایشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار افزایش یافته است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با کاهش ۸۸ هزار تومانی به نرخ ۲۸ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۵۸۸ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

امروز حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۵۶۶ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان بوده است. در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۱۶ صدم درصدی، به قیمت ۲۰۲۵ دلار معامله شده است.