کدام دستگاه جوش اینورتر بهتر است؟ (پاسخ تخصصی آروا)

جوشکاری یکی از مشاغلی است که در زندگی ما نقش مهمی دارد و صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ساخت کشتی و قطار، ساخت و ساز، استخراج نفت، انتقال گاز و آب و ... به صورت مستقیم به آن وابسته هستند.

به گزارش کنکاش فردا، با توجه به اینکه خرید اینورتر جوشکاری یک امر تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت در این زمینه دارد، کارشناسان آروا تصمیم گرفته اند با بررسی تخصصی مدل های مختلف انواع اینورتر جوشکاری و ویژگی ها و مزیت های استفاده از آن ها، راهنمای کاملاٌ تخصصی را در این زمینه برای انتخاب بهترین اینورتر جوشکاری در اختیار شما قرار دهند.

جوشکاری یکی از مشاغلی است که در زندگی ما نقش مهمی دارد و صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ساخت کشتی و قطار، ساخت و ساز، استخراج نفت، انتقال گاز و آب و … به صورت مستقیم به آن وابسته هستند. وجود انواع دستگاه اینورتر آروا، افراد را با چالش انتخاب بهترین مدل دستگاه جوش آروا روبرو و آن ها را سردرگم کرده است. برای انتخاب اینورتر باید به نوع کاربری دستگاه، مدت گارانتی و میزان رضایت از خدمات پس از فروش، کیفیت و قیمت مناسب برای جوشکاری دقت شود. جوشکاری سطوح با جنس های مختلف با دستگاه جوش های متنوع انجام می شود و کیفیت های متفاوتی ایجاد خواهد شد.

در ادامه به بیان جزئیاتی برای انتخاب بهترین اینورتر جوشکاری خانگی و صنعتی از جمله بهترین دستگاه جوش co۲ پرداخته ایم که در زمان انتخاب و خرید اینورتر می تواند راهگشای شما باشد. بعد از یافتن نکاتی که برای انتخاب اینورتر جوشکاری باید بدانید، می توانید با توجه به لیست قیمت دستگاه جوش آروا به راحتی مدل و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس این نقد و بررسی که نظرات متخصصین آروا در آن قرار داده شده است را از دست ندهید.

دستگاه جوش اینورتر چه کاربرد هایی دارد؟

جوشکاری قطعات فلزی با جنس ها و خاصیت های مختلف به دستگاه جوش مناسب خود نیاز دارند؛ به عنوان مثال برای جوشکاری آرگون باید از دستگاه جوش های TIG استفاده شود و برای جوشکاری سلولزی باید از دستگاه جوشکاری با قابلیت جوشکاری سلولزی و ذوب الکترودهای سلولزی استفاده شود.

استفاده از دستگاه جوش اینورتر بدون قابلیت جوش سلولزی، برای انجام جوشکاری سلولزی امکانپذیر نیست؛ بنابراین، کاربری مورد نظر برای دستگاه از جمله مهم ترین خصوصیت هایی است که در انتخاب نوع دستگاه جوش اینورتر نقش بسزائی دارد.

دسته ای از دستگاه های جوش اینورتر فقط با جریان برق AC یا همان برق شهری و دسته دیگری از این دستگاه ها علاوه بر برق AC با جریان برق DC یا همان برق متناوب نیز کارکرد خواهند داشت.

دستگاه جوش اینورتر آروا

شرکت آروا با تولید انواع ابزارآلات جوش و برش با کیفیت و توان های متنوع، توانسته است نیاز بسیاری از مشتریان خود را در صنایع مختلف تأمین کند. دستگاه جوش های آروا قابلیت ها و کارکردهای مختلف و به روزی دارند که باید متناسب با کاربری خاص، اینورتر مناسب تهیه شود و مورد استفاده قرار گیرد.

مزیت های دستگاه های جوشکاری اینورتر آروا

مزیت های دستگاه جوش آروا

اینورترهای جوشکاری آروا دارای ویژگی هایی هستند که استفاده از آن را ساده تر می کند. سایز اینورتر، کاهش میزان مصرف انرژی دستگاه، بالا رفتن سرعت کار، تنظیم جریان خروجی، کیفیت بهتر خروجی، بازدهی بالای دستگاه اینورتر، عدم نوسانات ولتاژ و سیستم های حفاظتی اینورتر از ویژگی های حائز اهمیت دستگاه های جوشکاری آروا هستند و باعث می شوند تا جوشکاری به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بسیار بالا انجام شود. در ادامه برخی از این مزیت را شرح خواهیم داد.

سایز اینورترهای جوشکاری

پیشرفت تکنولوژی و تولید قطعات مختلف با سایز کوچک تر، موجب می شود که سایز نهایی دستگاه کوچک تر باشد. زمانی که اینورتر کوچک تر باشد، استفاده از آن را در موقعیت ها و فضاهای مختلف امکانپذیر می کند.

کاهش میزان مصرف انرژی دستگاه

مصرف انرژی دستگاه های جوش قدیمی بسیار زیادتر از دستگاه های اینورتر امروزی هستند. توان خروجی اینورترهای جوشکاری آروا از ۰.۷۳ تا ۰.۹۳ است که در مقایسه با دستگاه های جوش قدیمی که میزان توان خروجی آن ها کمتر است، توان بالاتر و قابل توجهی دارند. توان خروجی بالاتر اینورترها از مزیت های چشمگیر این دستگاه ها به شمار می روند که در بالا بردن کیفیت کار جوشکاری نیز تأثیرگذار است.

تنظیم جریان خروجی

اینورترهای آروا با استفاده از تکنولوژی های به روز و پیشرفته با کمک ولوم های arc force و current امکان تنظیم دقیق خروجی دستگاه را دارند. تنظیم میزان جریان خروجی دستگاه این امکان را ایجاد می کند تا بتوان در موقعیت ها و برای کاربری های مختلف از ان استفاده کرد و همچنین کیفیت کار بسیار بالاتر رود.

عدم نوسانات ولتاژ

استفاده از تکنولوژی های مختلف مانند PWM، IGBT و … در ساخت اینورترهای آروا موجب از بین بردن نوسانات ولتاژ و قطعی برق آن ها می شود. این ویژگی سبب شده است تا اینورترهای آروا به عنوان بهترین دستگاه جوش نیمه صنعتی و صنعتی در بازار ابزار ایران عرضه شوند.

چه اینورتر جوشکاری بخریم؟

سیستم های حفاظتی اینورتر

یکی از مواردی که می تواند به دستگاه جوش آسیب برساند، استفاده طولانی مدت از آن و بالا رفتن دمای دستگاه می باشد. در صورتی که دمای دستگاه در حین کار بالا برود، طول عمر قطعات و دستگاه جوشکاری کاهش می یابد.

در انواع دستگاه جوش آروا سیستم قطع کن خودکار محافظتی به کار برده شده است که در زمان بالا رفتن بیش از حد دمای اینورتر، این سیستم به طور خودکار موجب خاموش شدن دستگاه شده و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند.

سیستم محافظتی دیگری که در اینورترهای آروا استفاده شده است، سیستم قطع کن در صورت بالا و پایین رفتن نوسانات برق است که از آسیب به فرد، دستگاه و قطعه کار جوشکاری پیشگیری خواهد کرد.

چه اینورتر جوشکاری بخریم؟

آروا برای برطرف کردن انواع نیازهای فعالان حوزه صنعت تلاش کرده است تا بهترین و ارزانترین دستگاه جوش اینورتر را منطبق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید کند و به بازار عرضه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینورترهای دارای نشان استاندارد ملی آروا می توانید در ساعات اداری با مشاوران فروش تماس گرفته و اینورتر مناسب را تهیه نمایید. شرکت آروا با ارائه طولانی ترین خدمات پس از فروش که شامل ۷۰ ماه گارانتی اینورتر می باشد، در کنار مشتریان خود خواهد بود تا مسیر موفقیت آن ها را هموارتر سازد.