دبیر کمیته سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی

گفت‌وگوی حاکمیت و بخش خصوصی برای توسعه سواحل مکران تقویت می‌شود

دبیر کمیته سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی از تقویت گفت‌وگوی حاکمیت و بخش خصوصی برای توسعه سواحل مکران خبر داد.

به گزارش کنکاش فردا، نشست تبیین طرح بین نسلی شهرهای جدید ساحلی امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفند) با حضور نمایندگانی از ستاد وزارت راه و شهرسازی در همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

«ایمان اسلامیان» دبیر کمیته سرمایه‌گذاری و تامین مالی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در این نشست گفت: در حکمرانی اقتصاد کشور ضرورت دارد تا گفت‌وگوی حاکمیت با بخش خصوصی تقویت شود و این سلسله‌نشست‌ها می‌تواند در ادامه سیاست و تحقق اقتصاد دریا محور تاثیر به‌سزایی بگذارد.

وی ادامه‌داد: پروژه شهرهای جدید ساحلی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، طراحی شد و در حال پیگیری است.

اسلامیان افزود: ایجاد شهرهای ساحلی در راستای تحقق اقتصاد دریاپایه، پروژه‌ای بین نسلی است و منافع تحقق آن بر زندگی نسل بعدی تاثیر می‌گذارد.

وی تصریح‌کرد: ایجاد شهرهای ساحلی در مکران نقطه عطف تمدنی برای ایران اسلامی است و سبب خیز بلند کشور به‌سمت توسعه خواهد شد.

دبیر کمیته سرمایه‌گذاری پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی، تحقق این سیاست کلان را مستلزم همراهی حاکمیت و بخش خصوصی برشمرد.