به گزارش کنکاش فردا، در بازدید عابدین خرم از وضعیت اجرای طرح آزادراه تبریز- مرند همچنین اعلام شد که برای تکمیل قطعات دوم و سوم این جاده ترانزیتی یک هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی خود و مدیرکل راه و شهرسازی استان، با حضور در قطعه دوم آزادراه تبریز- مرند، با توضیحات مشاور و پیمانکار پروژه، در جریان آخرین وضعیت اجرایی آن قرار گرفت.
آزادراه تبریز- مرند که بخشی از پروژه ملی آزادراه تبریز- مرند- بازرگان و تکمیلکننده کریدور بینالمللی شرق به غرب کشور است، ۶۴ کیلومتر طول دارد و در ۴ قطعه شامل ۲۵ پل بزرگ و ۲۳۰ پل کوچک احداث میشود.
قطعه اول این آزادراه به طول ۱۳ کیلومتر، منطبق بر کنارگذر غربی تبریز است که در قالب تعریض و ششبانده کردن مسیر فعلی اجرا خواهد شد.
قطعه دوم از کیلومتر ۱۳ تا ۳۷ (جاده صوفیان- شبستر) مهمترین قطعه پروژه به شمار میرود و با توجه به اینکه بیشترین حجم ترافیک در مسیر تبریز به مرند در این محدوده است، در اولویت اجرایی قرار گرفته و پیشرفت فیزیکی آن ۷۱ درصد است.
همچنین قطعه سوم به طول ۹ کیلومتر از کیلومتر ۳۷ تا ۴۶ (شوردرق)، اولویت دوم پروژه را شامل میشود و ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کل پروژه تبریز- مرند به صورت مشارکت بین وزارت راه و شهرسازی و سرمایهگذار بخش خصوصی اجرا میشود که تاکنون ۴۷۳ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز آن برای قطعات ۲ و ۳ تامین شده و برای ادامه عملیات اجرایی، ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای قطعه ۲ و ۵۴۰ میلیارد تومان برای قطعه ۳ اعتبار نیاز است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر سامانه یکپارچه خودروها، ضمن تاکید بر اینکه در طرحِ جاری فروش خودروهای برقی وارداتی که از عصر روز گذشته (یکشنبه) آغاز شده، محدودیتهای روال طرحهای فروش همچون پلاک فعال و... اعمال نمیشود، از استقبال خوب از این طرح طی کمتر از ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
قیمت تضمینی خرید جو تولید داخل از سوی شورای قیمتگذاری و اتخاذ سیاستهای حمایتی محصولات کشاورزی برای سال ۱۴۰۳ تعیین و مصوب شد.
امروز (یکشنبه) قیمت انواع سکه در پی افت نرخ ارز کاهش یافت، به طوری که قیمت هر سکه طرح جدید حوالی ظهر به کانال ۳۹ میلیون تومانی هم رسید.
ملیپوش تنیسرویمیز ایران با کسب سهمیه المپیک پاریس، یک رکورد خاص را در ورزش زنان به جا گذاشت.
دیدگاه بسته شده است.