آغاز فعالیت ۱۰۰۰ گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف در ۱۰۰۰ نقطه

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: امروز همزمان با آغاز هفته بسیج، فعالیت یکصد هزار گروه جهادی تخصصی-فنی بسیج اصناف، در 1000 نقطه‌ آغاز شد.

به گزارش کنکاش فردا، غلامرضا حسن‌پور امروز در همایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه توسط هزار گروه جهادی تخصصی فنی بسیج اصناف که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ضمن اشاره به اتفاقاتی که امروز در فلسطین در حال وقوع است، اظهار داشت: مسلمانان که ادعای مسلمانی دارند نگاهی به آیه ۴۱ ‌و ۴۲ شوره شورا داشته باشند، مفهوم‌ آیه آن است که کسانی که پس از ستم دیدن به حکم حق و برابر قوانین اسلام در مقام انتقام برآیند، ایرادی برآنان نیست، لذا وقتی طوفان الاقصی شکل می‌گیرد نمی‌توانیم حماس را شماتت کنیم زیرا مانند آن است که ما خرمشهر را از دست صدام آزاد کنیم اما در حالی که خرمشهر متعلق به ما و ایران است به ما بگویند شما متجاوز هستید.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، اظهار داشت: ظلم‌هایی که رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته مرتکب شدند منجر به طوفان الاقصی شده است که پیچیده ترین عملیات است و آبروی نداشته این رژیم را بر باد داد.

وی افزود: برای جبران، صهیونیست‌ها قدرت مقابله با رزمندگان را ندارند و لذا اقدام به بمباران می‌کنند و ۱۲ هزار نفر را به شهادت می رسانند که نیمی از آنها کودک و زنان هستند، این بزدلی از سر و پای رژیم صهیونیستی می‌بارد و این کارنامه حقوق بشر ‌آمریکا و حامیان آن است اما با این وجود ما امیدواریم که صیهونیست ها آواره شوند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی اظهار در ادامه به اقدامات بسیج اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام اول توانمندسازی واحدهای صنفی تولیدی و براساس تلاش می کنیم تا ۶۰۰ هزار واحد تولیدی – صنفی را در زمینه صادرات توانمند کنیم.

وی افزود: دومین اقدام ما کمک به بازارسازی محصولات دانش بنیان و سومین اقدام نیز توسعه گروه های جهادی، تخصصی و فنی است.

حسن پور بیان داشت: در مجموعه بسیج گروه‌های جهادی شکل گرفته است و از ۵ سال پیش مجموعه بسیج راه اندازی گروه های جهادی تخصصی و فنی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان داشت: بسیج در خدمت‌رسانی جهشی با عنوان گروه‌های جهادی کارآفین داشته است که این گروه های جهادی با مراجعه به نقاط مختلف از جمله حاشیه تهران توانمندی‌های و استعدادهای افراد و مجموعه ها را شناسایی می‌کند و شغل های مورد نیاز را ارزیابی می کنند و لذا با این اقدامات برای این گروه ها کار تعریف می شود با اقدامات انجام شده از هفته بسیج سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار شغل پایدار ایجاد شده است.

حسن پور با اشاره به آغاز به کار یکصد هزار خدمت در هزار نقطه توسط ۱۰۰۰ گروه جهادی تخصصی – فنی بسیج اصناف در هفته بسیج گفت: این گروه‌های جهادی با یاد حاج اسماعیل رضایی (طیب) ایجاد شده است و هر خدمتی با یاد این شهید انجام می‌شود و این گروه ها ترویج دهنده فرهنگ شهادت هستند.