انگیزه زیادی داریم تا استقلال را متوقف کنیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد، مشکلات این تیم فقط مربوط به فصل جاری نیست و ذوبی‌ها در چند فصل اخیر هم شرایط سختی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش کنکاش فردا، مسعود ابراهیم‌زاده، وضعیت تیم ذوب‌آهن را مطلوب توصیف کرد و گفت: تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم تا آماده نیم‌فصل دوم شویم. می‌دانیم که کار ما در ادامه بازی‌ها سخت است و تیم‌ها هم سخت امتیاز از دست می‌دهند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید خیلی بهتر از نیم‌فصل اول بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا شرایط ذوب‌آهن حتی با آمدن مهدی تارتار هم تغییر نکرد؟»، خاطرنشان کرد: مشکل ذوب‌آهن فقط مربوط به امسال نیست و این تیم در دو سه سال گذشته هم شرایط سختی را تجربه کرد. آقای تارتار هم زحمت می‌کشد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. باور کنید جایگاه واقعی ما اینجا (رده یازدهم جدول) نیست و در خیلی از بازی‌ها هم از داوری ضربه خوردیم. اگر این اشتباهات نبود الان هفت هشت امتیاز بیشتر داشتیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی هفته هفدهم تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: استقلال در فرم بسیار خوبی قرار دارد و جزو مدعیان اصلی قهرمانی است. آنها در این فصل شکستی نداشته‌اند و در خانه دنبال برد هستند، ولی مطمئن باشید ما تیم دست و پا بسته‌ای برابر استقلال نخواهیم بود. ما هم انگیزه زیادی داریم تا استقلال را متوقف کنیم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب امتیاز بگیریم.