خسروی

ایران پتانسیل بالایی در فوتبال ساحلی جهان دارد

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی و بازیکنان ایران پتانسیل خیلی بالایی در فوتبال ساحلی در سطح آسیا و جهان دارند.

به گزارش کنکاش فردا، محمدجواد خسروی در مورد انتخابش به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن جهان اظهار داشت: اولین بار است که به عنوان کاندیدای برترین بازیکن جهان معرفی شدم و حس خوبی به من دست داده است؛ البته در بازی‌های جام کشورهای مشترک‌المنافع که نایب قهرمان شدیم توانستم به عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات انتخاب شوم. انتخابم به عنوان کاندیدای برترین بازیکن جهان حاصل تلاش یک کار گروهی و تیمی است و حس دیگری دارد. جا دارد از سایر بازیکنان تیم ملی و از علی نادری، سرمربی تیم ملی و کادر فنی وی که به من اعتماد کردند تشکر قدردانی کنم.

وی افزود: تیم ملی و بازیکنان ایران پتانسیل خیلی بالایی در فوتبال ساحلی در سطح آسیا و جهان دارند. در انتخاب برترین کاندیدای ساحلی جهان من در ۳ بخش کاندیدا هستم؛ بهترین دروازه‌بان، بهترین بازیکن و بهترین ترکیب پنج نفره و خدا را شاکرم که با حمایت دیگر ملی‌پوشان ساحلی، کادر فنی و حمایت خانواده به خصوص حمایت‌های خوب کمیته فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال توانستم به عنوان کاندیدا انتخاب شوم و امیدوارم بتوانیم با موفقیت در جام جهانی دل مردم ایران را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی عنوان کرد: خدا را شکر شرایط تیم ملی خوب است و ما از اواخر مهرماه درگیر اردوهای تیم ملی بودیم. یک اردو در اندونزلی و دومین اردو در تهران همراه با تست پزشکی و سومین اردو در شهریور  و از امروز هم در بوشهر اردوی خود را آغاز می‌کنیم  و قرار است سه بازی با سنگال داشته باشیم. به دلیل نزدیکی آب و هوایی دبی اکثر اردوهای بیشتر باید در مناطق جنوبی برگزار شود. برگزاری این اردوها و بازی‌های تدارکاتی می‌تواند در آماده‌سازی تیم ملی کمک بسیار خوبی باشد.

خسروی ادامه داد: بعد از این اردو قرار است در هرمزگان چند بازی دوستانه با  تیم ملی بلاروس که یکی از تیم‌های خوبی اروپا است و قهرمان این قاره و همچنین قهرمان جام کشورهای مشترک‌المنافع شده است داشته باشیم. در تورنمنت کشورهای مشترک‌المنافع که نایب قهرمان شدیم ما با  تیم ملی دوم یعنی با جوانان شرکت کردیم که خدا را شکر در آن بازی من به عنوان ارزشمندترین بازیکن (دروازه‌بان) این مسابقات انتخاب شدم.