بازی سرنوشت‌سازی با التعاون داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بازی با التعاون عربستان در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را سرنوشت‌ساز و مهم توصیف کرد.

به گزارش کنکاش فردا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم‌ها شناخت بهتری از هم پیدا کرده اند. هم ما و هم التعاون بازی قبلی را دست دادیم و فکر می‌کنم بازی خوبی انجام بدهیم. همیشه اینگونه نیست که برای بازی خوب امتیاز بدهند، در واقع باید باهوش‌تر باشیم و برای تمام دقایق بازی برنامه ریزی داشته باشیم تا با مشکل بزرگی مواجه نشویم.

وی افزود: می‌دانیم که بازی سرنوشت‌سازی و مهمی است. با اتفاقاتی هم که در گروه افتاده، این مسئله نشان می‌دهد که همه تیم‌ها شانس دارند و تا روز آخر ممکن است شانس صعود یا حذف داشته باشند. به همین دلیل نیاز است با برنامه‌ریزی دقیق‌تری وارد شویم و بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: هر بازی شرایط خودش را دارد. باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم‌های عربستان فوق‌العاده خوب هستند و همیشه رقبای سرسختی بوده‌اند و به این مسئله آگاه هستیم. سعی می‌کنیم با تمام وجود بازی کنیم. اگر می‌خواهیم صعود کنیم، باید با تمرکز صد درصد بازی کنیم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در دیدار فردا هجومی بازی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم در گروهی هستیم که هر چهار تیم در کشورشان هجومی بازی می کنند، بازیکنان سرعتی دارند و دلشان می‌خواهد مسائل هجومی را بیشتر از مسائل دفاعی رعایت کنند. همه بازی‌ها در گروه ما گل داشته و قطعاً فردا هم می‌تواند همین‌گونه باشد، چون هر دو تیم علاقه‌مند به فوتبال هجومی هستند و این مسئله تا روز آخر صدق می‌کند. ما هم همین کار را خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنیم بازی به بازی ساختار منظمی را به وجود بیاوریم. مهمترین مسئله برای من این است که تیمم ساختار تاکتیکی داشته باشد و آن را دقیقه اول تا ۹۰ حفظ کنیم، اما به هر حال فشار روی بازیکنان باعث اشتباهات می‌شود. ممکن است هر بازیکنی اشتباه کند و این اشتباهات آن جایی خودش را نشان می‌دهد که تیم‌های مقابل بتوانند از آن استفاده کنند.

نویدکیا در پایان گفت: سعی می‌کنیم منظم بازی کنیم و این برایم فوق‌العاده مهم است. نمی‌خواهم تیمم فوتبال شانسی بازی کند و دلم می‌خواهد نظم از اول تا آخر رعایت شود. البته نمی‌توان از اتفاقات فرار کرد، اما باید سعی کنیم در دفاع کمترین اشتباه را داشته باشیم و در مسائل هجومی بیشتری استفاده را ببریم.