ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بدون تغییر باقی ماند و هر دلار آمریکا در ‌‌صرافی‌ها به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۷ تومان فروخته شد.

به گزارش کنکاش فردا، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر با نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۷ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۷۱۶ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۳ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته افزایشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت بوده است.

 آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۲۸ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش  ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

امروز حباب سکه امامی ۶ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون‌ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)‌ با کاهش ۳۰ صدم درصدی به قیمت ۲۰۲۳ دلار معامله می‌شود.