روشن بودن چراغ چوب و کاغذ به اقتصاد مازندران کمک می کند

نماینده ولی فقیه در مازندران، روشن بودن چراغ صنعت چوب و کاغذ را کمک به اقتصاد استان دانست و اظهار امیدواری کرد تا شاهد جهش تولید در این بخش باشیم.

به گزارش کنکاش فردا، آیت الله محمدباقر لایینی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مشکلات چوب و کاغذ غم سنگین و مایه ناراحتی بود زیرا این مجموعه تولیدکننده یک کالای راهبردی است ودر سال جهش تولید، شاهد تحقق جهش تولید باشیم هرچند در دو سه ماه اخیر ما شاهد تحولات مثبت زیادی بودیم.

وی همچنین گفت: چوب و کاغذ درحقیقت چشم و چراغ مردم مازندران است و روشن بودن چراغ تولید در این مجموعه، کمک بزرگی به اقتصاد استان است و از همه کارگران و مدیران زحمتکش این مجموعه قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه گفت: مدیر اصلی در جهان خداوند است و مدیریت ما نیز باید همانند مدیریت خداوند، دانش بنیان، عدالت بنیان و اخلاق بنیان باشد و ما نیز باید در این امر، به مدیریت خدا تاسی کنیم و ازجمله ما نیز باید مدیریت خود را دانش بنیان، عدالت بنیان و اخلاق بنیان باشد.

وی به اهمیت مدیریت در ساماندهی امور گفت: شما اگر مواد مرغوب را به آشپز ناشی بدهید، غذای نامرغوب به شما تحویل می‌دهد و مدیر قوی هم اینگونه می‌تواند کارها را تدبیر کند و مشکلات را شناسایی و کاهش دهید.