سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه سکوی نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی استان از آن ملایری ها شد، گفت: ورزشکاران جوان و خوش آتیه ملایری با کسب هشت مدال درخشان طلا، نقره و برنز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشتی قهرمانی استان ایستادند.

به گزارش کنکاش فردا؛ حمید رضا سپهری نیا افزود: مسابقات قهرمانی کشتی استان همدان در رده سنی جوانان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی همدان برگزار شد و ورزشکاران جوان و خوش آتیه ملایری با حضوری قدرتمند در این مسابقات با کسب هشت مدال درخشان طلا، نقره و برنز با کسب ۱۵۴ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی آن ایستادند.

وی اظهارکرد: در این دوره از رقابت ها آرین رضایی و امیرحسین دیده بان مقام اول و مدال طلا، امیرمحمد کردستانی و علی غفاری مقام دوم و مدال نقره و سینا زندی و ایمان محمد حسینی و عباس زندی و عباس شیری مقام سوم و مدال برنز را احراز کردند.

این مقام مسئول در ادامه به ثبت رکورد ۱۱۰۰ حرکت چرخ و فلک در کشور توسط دختر نونهال ملایری اشاره کرد و گفت: ” ریحانه سلیمانی” ورزشکار نونهال ملایری در دهه مبارک فجر با ثبت رکورد ۱۱۰۰ حرکت چرخ و فلک در کشور در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی ملایر خوش درخشید و رکوردی ملی در کشور را با حضور ناظران و داوران فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت رساند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه خانواده های معزز شهدا، مسئولین و روسای ادارات، روسای هیات‌های ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان  و … در این مراسم حضور داشتند و از نزدیک شاهد ثبت رکورد ملی این ورزشکار نونهال ملایری بودند، گفت: طی مراسمی با حضور مسئولین با اهدای حک، تندیس و هدایا از این ورزشکار نونهال ملایری تجلیل و تقدیر به عمل آمد.