لئون: فقط خدا می‌داند برای طلا چقدر زحمت کشیدم

ملی پوش و ستاره والیبال لهستان از قهرمانی این کشور در مسابقات اروپایی ابراز رضایت کرد.

به گزارش کنکاش فردا درجریان فینال مسابقات والیبال قهرمانی اروپا، دو تیم لهستان و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر لهستان همراه بود. ایتالیا که در خانه خود مقابل لهستان قرار گرفته بود با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب لهستان شد تا شاگردان نیکولا گربیچ قهرمان رقابت‌های اروپایی شوند.

ویلفردو لئون، ستاره والیبال لهستان که در قهرمانی تیمش در رقابت‌های اروپایی نقش بسیار کلیدی را بازی کرد پس از قهرمانی گفت: این چیزی بود که مربی از بازیکنان خواسته بود. ما باید ۱۰۰ درصد روی بازی تمرکز می‌کردیم که این مهم انجام شد. می‌دانستیم که ایتالیایی‌ها می‌توانند به یک ریتم خاص وارد شوند. روی هر حرکتی از تیم ملی والیبال ایتالیا تمرکز داشتیم.

ارزشمندترین بازیکن اروپا گفت: این لحظه‌ای است که خدا را شکر می کنم. فقط او می داند که من چقدر برای این قهرمانی زحمت کشیدم. خدا را شکر مدال طلا داریم و به عنوان قهرمان به لهستان برمی گردیم. قطعا مسابقات بیشتری پیش روی لهستان است اما باید کمی جشن بگیریم.

به گزارش ایسنا، بازی لئون در مسابقات اروپایی مورد تمجید رسانه‌های لهستانی قرار گرفته است به طوری که پلست لهستان درباره او نوشت: لئون بازی فوق العاده ای را برابر تیم ایتالیا به نمایش گذاشت.