یک مسئول

ناوگان راهداری آذربایجان غربی نیازمند نوسازی ماشین آلات زمستانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، خرید و نوسازی ماشین آلات زمستانی را نیازهای ناوگان راهداری استان عنوان کرد.

به گزارش کنکاش فردا،  ایرج دست نشان گفت: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری  در آذربایجان غربی وجود دارد که بیش از ۳۰ درصد این خودروها فرسوده شده و توانائی عملیات راهداری زمستانی را ندارند که نیازمند توجه ویژه مقام عالی و مجموعه تیم مدیریتی استان به این امر است.

وی با بیان اینکه تعامل بین دستگاهی شرط اصلی موفقیت در راهداری زمستانی است، اضافه کرد: در حال حاضر شاهد اجرای عملیات ایمن سازی در گردنه قوشچی در راستای ایمن سازی این مسیر ارتباطی هستیم  اما تعریض این گردنه در گام بعدی  مورد هدف است تا جان و مال مردم مورد صیانت قرار بگیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بابیان اینکه با آمادگی کامل به استقبال راهداری زمستانی می رویم، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل بارش و زمستان و هم چنین پیش بینی افزایش بارش‌ها در استان، روسای ادارات با ترسیم برنامه راهداری و اولویت بندی مسیرها و با آمادگی کامل به استقبال این فصول بارشی در سال بروند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز بارش‌ها در سطح استان دستور پاکسازی و تنقیه کلیه پل‌های سطح استان صادر شده است تا شاهد طغیان رودخانه ها نباشیم.