کاهش قیمت دلار و سکه در آخرین روز دی‌ماه

قیمت دلار و سکه در آخرین روز دی ماه در بازار کاهش یافت.

به گزارش کنکاش فردا، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر با نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۷ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۷۲۹ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته افزایشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با کاهش ۲۸۰ هزار تومانی به نرخ ۲۸ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

امروز حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار با کاهش۲۹۰ هزار تومانی به نرخ ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون‌ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)‌ با افزایش ۶صدم درصدی به قیمت ۲۰۲۹ دلار معامله می‌شود.