کرمان در آستانه نوروز و هزار راه نرفته

مرکز استان کرمان از چندماه مانده به واپسین روزهای آخر سال حال و هوای نوروزی پیدا کرده و همه عوامل شهرداری دست به کار شده‌اند سامانی به شهر بدهند تا برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شود، این اقدامات در حالیست که باوجود انباشت کاستی‌ها در سال‌های گذشته، هنوز هزاران راه نرفته در این شهر وجود دارد و باید برای داشتن کرمانی زیبا همچنان تلاش کرد.

به گزارش کنکاش فردا با نزدیک شدن به پایان اسفند، شهر کرمان هم برای آغاز تعطیلات نوروزی لحظه شماری می‌کند البته همه می دانیم لحظه‌شماری خالی کافی نیست و باید شهرمان آماده، پاکیزه و زیبا باشد.

هرچند به حرمت ماه مبارک رمضان پیش بینی نمی‌شود امسال همانند سال های قبل شاهد سفرهای نوروزی زیادی باشیم، اما این دلیل نمی‌شود که شهر مهیای نوروز و استقبال از مسافران – به هر تعداد- نباشد و به همین علت از چند ماه پیش، سرپرست شهرداری، همه ارکان شهرداری را برای مهیاسازی شهر بسیج کرد و این مهم به یکی از اولویت های مدیریت شهری تبدیل شد.

نوروز ۱۴۰۲ شهر کرمان اوضاع خاکستری در میزبانی از مسافران نوروزی داشت، یعنی نه آنقدر بد و نه خیلی هم خوب که بتوان گفت در شان این شهر بوده؛ بسیاری از اقدامات دقیقه نودی شهرداری کرمان مانند رنگ آمیزی جداولی که رنگ و رو رفته بودند و کاشت گل‌هایی که خیلی دیر کاشته شدند، خیلی‌ها را کلافه کرد.