هم‌زمان با سفر استانی رئیس‌جمهور

۹ طرح صنعت برق هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

هم‌زمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان هرمزگان، ۹ طرح فوق توزیع، انتقال و توزیع نیروی برق این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کنکاش فردا،  این طرح‌ها شامل ۸ طرح فوق توزیع و انتقال و ۱۲ طرح تعویض شبکه سیم مسی در سطح استان است که با مجموع اعتبار ۲۶۹۰ میلیارد تومان اجرا شده و قرار است در جریان سفر رئیس‌جمهوری بهره‌برداری از آنها آغاز شود.

پست ۴۰۰ کیلوولت حاجی‌آباد، پست ۲۳۰ کیلوولت خمیر و ۵ کیلومتر خط ارتباطی آن، خط ۶۳ کیلوولت از پست ۲۳۰ کیلوولت پردیس به محدوده سایت حسنلنگی به طول ۶۰ کیلومتر، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت دشتی از ۳۰ به ۶۰ مگاولت آمپر، توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت مرحله نخست طرح پست ۶۳ کیلوولت آنامیس از ۱۵ به ۵۰ مگاولت آمپر، مرحله نخست طرح پست ۶۳ کیلوولت باورد و خط ارتباطی آن به طول ۲۶ کیلومتر، توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت سرچاهان از ۳۰ به ۶۰ مگاولت آمپر و افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت دژگان از ۳۰ به ۸۰ مگاولت آمپر طرح‌هایی است که با مجموع اعتبار ۲۱۴۰ میلیارد تومان در بخش فوق توزیع و انتقال اجرا و برای بهره‌برداری آماده شده است.

همچنین ۱۲ طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگه‌دار به طول هزار کیلومتر با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان به‌وسیله شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در سطح استان اجرا شده که در جریان این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید.