آزادسازی منابع ارزی آرامش را برای بازار به ارمغان می‌آورد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آزادسازی منابع ارزی کشور و بازگرداندن اموال بیت المال که حق مسلم مردم بوده، از اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم بوده که قطعا در رفاه و آرامش زندگی مردم اثر مثبت می گذارد.

به گزارش کنکاش فردا، شهباز حسن پور با اشاره به تاثیر آزادسازی منابع ارزی در عرصه تولید و بازار، بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب و ستودنی دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی خارجی به ویژه در حوزه دیپلماسی اقتصادی است. ارتباطی که دولت سیزدهم با کشورهای مختلف منطقه و دنیا برقرار کرده، قابل تقدیر است.

وی در ادامه اظهار کرد: آزادسازی منابع ارزی کشور و بازگرداندن اموال بیت المال که حق مسلم مردم بوده، از اقدامات بسیار مثبت دولت سیزدهم بوده که قطعا در رفاه و آرامش زندگی مردم تاثیرگذار است. بنده به نوبه خود از دولت تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا آزادسازی منابع ارزی منجر به کنترل بازار و نرخ ارز شده و آرامش را برای بازار به همراه داشته و دارد. قطعا آزادسازی منابع ارزی کشور آثار روانی مثبتی روی بازار ارز و مدیریت بهتر آن خواهد گذاشت و فشار را از روی تولید و بازار کاهش می دهد. ان شاءالله این تلاش‌های دولت منجر به آرامش هرچه بیشتر مردم خواهد شد.