ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ سکه در بازار

قیمت دلار در جریان معاملات امروز ۲۲ آذرماه، نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش کنکاش فردا، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۶۵۵ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۷۷۷ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۲۲۴ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۸۶۰ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۱۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۱۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته نوسان اندکی داشته است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با افزایش ۸۷ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با افت ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با افزایش ۱۷ صدم درصدی، ۱۹۸۳ دلار است.