احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام برای خودروهای داخلی

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه همچنان بار ترافیکی سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام خودروهای داخلی بالاست، از مردم خواست نگران نباشند؛ چرا که قطعا روند ثبت‌نام ادامه داشته و حتی احتمال تمدید نیز وجود دارد.

به گزارش کنکاش فردا، مرحله دوم ثبت‌نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که برای ثبت خودروی مورد نظر است از روز گذشته، آغاز شده است و (تا فردا ٢٨ اسفند ماه) فرصت وجود دارد اما با توجه به بار ترافیکی موجود که روند ثبت‌نام را با اختلال همراه کرده و روند ثبت‌نام کند شده است، احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد.

از روز گذشته و تا همین امروز (شنبه) تعداد زیادی از متقاضیان در تماس با ایسنا، اعلام کرده‌اند که با پیام‌های متعددی همچون عدم تطابق کدملی و شماره تلفن همراه متقاضی، عدم تایید حساب کاربری، عدم یافت متقاضی و… روبرو شده‌اند.

در این رابطه، امید قالیباف – سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت – اعلام کرد: از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند؛  البته بار ترافیکی سایت بالاست و نباید در این رابطه نگرانی از سوی مردم به وجود بیاید چرا که این اطمینان به متقاضیان داده می‌شود که روند ثبت‌نام ادامه داشته و حتی احتمال تمدید نیز وجود دارد.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) ۲۸۰ هزار نفر نسبت به خرید خودرو در این سامانه اقدام کرده‌اند البته در روند ثبت‌نام ۹۰۰ نفر نیز انصراف داده‌اند.