افتتاح ۹ پروژه برق‌رسانی به مناسبت دهه فجر در باوی

۹ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۴۰میلیارد و ۲۱۵میلیون ریال در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان باوی اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کنکاش فردا، محمدرضا علیپور مدیر امور برق شهرستان باوی از بهره‌برداری ۹ طرح برق‌رسانی با اعتبار ۴۰میلیارد و ۲۱۵میلیون ریال در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان باوی اهواز خبرداد و اظهار کرد: این طرح ها در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: تامین برق کوی طالقانی جنوبی، شمالی و خیابان باقرالعلوم، مناطقی از شهرهای ملاثانی، شیبان و ویس و همچنین تامین برق روستاهای جلیعه، سیدجابر، نگازه کوچک، بیت محارب و بندقیر از جمله این طرح‌ها است.

علیپور با اشاره به تجهیزات بکار رفته در این پروژه‌ها تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها تعداد ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۳۴ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف نصب و همچنین چهار هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت توزیع برق اهواز، وی گفت: با اقدامات انجام شده شاهد شبکه برق پایدار با ولتاژ کیفی در راستای رفاه حال شهروندان این شهرستان خواهیم بود.