برای یکسان‌سازی قیمت کالاهای ضروری واسطه‌ها را حذف می‌کنیم

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس اعلام کرد: با هدف حمایت از مصرف کنندگان و یکسان‌سازی قیمت در توزیع اقلام تنظیم بازار، واسطه ها را حذف می‌کنیم.

به گزارش کنکاش فردا،علی کربلایی حسنیروز یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان گشت های نظارت و بازرسی به طور مستمر در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مراکز تهیه اقلام ضروری در مناطقی تعیین شده تا شهروندان با دسترسی آسان اقلام ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: در روزهای پایانی سال مقرر شد تا مباشران بیشتری در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس برای خدمات رسانی به شهروندان مستقر شوند.

کربلایی حسنی با اشاره به برپایی بازارچه بهاره در شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد تا بازارچه بهاره در ۲ نقطه از شهرستان توسط اتاق اصناف در مناطقی که ترافیک شهری را مختل نکند و دسترسی مناسبی داشته باشد برپا شود.

وی با بیان اینکه کالا برگ الکترونیک از سوی دولت برای ایجاد بستر مناسب خرید تامین شده است، یادآور شد: مقرر شد تا فروشگاه های زنجیره ای و عمده فروشی ها در این شهرستان بتوانند در سامانه ای که ایجاد شده ثبت نام کنند و پس از راه اندازی سامانه شهروندان با کالابرگ خرید کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.