خدمات دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس

مارشال مک‌لوهان اینترنت را به یک دهکده‌ی جهانی تشبیه کرده است؛ دهکده‌ای با تمام مختصات زندگی انسانی. به صورت عمومی، کارکرد اصلی این دهکده‌ی جهانی تنها یک چیز است؛ تسهیل زندگی انسان. شاید تا همین 20 سال پیش تصورش هم دشوار بود که با یک کلیک ساده محصولتان را در کیلومترها دورتر تبلیغ کنید و بفروشید.

به گزارش کنکاش فردا، به لطف دیجیتال مارکتینگ این امر امکان‌پذیر است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به خدمات دیجیتال مارکتینگ منتوریکس نگاهی بیندازیم. در اینجا به شما خواهیم گفت که خدمات ما چطور به بهبود، رشد و دیده‌شدن کسب‌وکارهای اینترنتی کمک خواهد کرد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ منتوریکس

خیلی وقت است که سایت‌ها جای حجره‌های قدیمی و بازارهای سنتی را گرفته‌اند. به نظر اغراق‌آمیز می‌آید؟ خیر، اغراقی در میان نیست. تنها کافی است در پلتفرم‌های اینترنتی جست‌وجو کنید، تا با چشم خودتان مشاهده کنید که بخش زیادی از فعالان بازار بزرگ تهران؛ نبض اقتصادی پایتخت، سایت یا صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارند.

ورود به جهان تجارت اینترنتی مرزهای کسب‌وکارتان را بیش از حد تصور گسترده خواهد کرد. اما آیا مناسبات سنتی بازار در این دهکده‌ی جهانی کاربرد دارد؟ باز هم جواب خیر است. جهان جدید، مناسبات و تکنیک‌های جدید می‌خواهد.

شرکت همورا تحت برند منتوریکس در این راه سهل و ممتنع به دو شیوه در کنار سازمان‌ شما قرار می‌گیرد:

مشاوره و آموزش

انجام کامل فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ شما توسط ما

در روش اول پس از بررسی سایت یا پلتفرم‌های اینترنتی‌تان، مشاوره‌های لازم و آموزش‌هایی که به توانمندی شما کمک می‌کند را در اختیارتان می‌گذاریم. در واقع به شما کمک می‌کنیم که خودتان به اهداف دیجیتال مارکتینگ‌تان برسید. اما در روش دوم تمامی مراحل انجام کار را تیم منتوریکس به عهده خواهد گرفت تا شما با خاطری آسوده به سایر اهداف‌تان رسیدگی کنید.

منتوریکس چطور به بهبود و رشد سازمان شما کمک می‌کند؟

منتوریکس خدمات خود را در ۴ دسته ارائه می‌کند:

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارتان

خدمات سئو سایت

خدمات تخصصی تبلیغات در گوگل (Google ads)

افزایش نرخ کانورژن (CRO)

ایده‌ی اصلی در منتوریکس این است؛ به جای افتادن در ورطه‌ی ایده‌های بلند مدت، به فکر نتایج درخشان کوتاه مدت باشید. این ایده، راهنمای کاری ما در هر یک از ۴ بخش ارائه‌ی خدماتمان است. اما چگونه؟ کمی صبر داشته باشید تا به صورت متمرکز به معرفی هریک از خدمات منتوریکس بپردازیم.

خدمات دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس

مشاوره‌ی دیجیتال مارکتینگ منتوریکس

اگر هنوز از استراتژی‌های خود مطمئن نیستید، تنها کافی است با منتوریکس تماس بگیرید. بعد از یک گفتگوی صمیمانه اولیه، اندکی صبر کنید تا ما Action Plane هفت مرحله‌مان را به شما نشان دهیم و قدم‌های بعدی را با هم برداریم. این Action Plan شامل موارد زیر می‌شود:

تمرکز بر ترافیک اورگانیک (سئو سایت)

تولید محتوا یا به عبارت دقیق‌تر بازاریابی محتوا

تبلیغات در گوگل

تحلیل داده‌ها به زبانی ساده برای مدیران سازمان

بررسی شبکه‌های اجتماعی

بررسی و بهبـود UI/UX

تیم‌سازی و ارائه‌ی آموزش‌های لازم

خدمات سئو سایت

بگذارید همین‌جا به شما بگوییم، اگر سئو سایت را جدی نگیرید، شانس زیادی برای دیده‌ شدن در دهکده‌ی جهانی ندارید. شما باید برنامه‌ی مدون و تحلیل‌های دقیق را چاشنی کارتان کنید تا به صفحه‌ی اول گوگل یا همان SERP رویایی برسید. منتوریکس در تمام این مسیر کنار شما خواهد بود. نظم و برنامه‌ریزی کلید طلایی ما برای رسیدن به یک استراتژی دقیق و تعریف شده است. پس گام‌به‌گام به پیش خواهیم رفت.

کیورد ریسرچ

در اولین قدم جستجوی کلمات کلید را شروع می‌کنیم. در این بررسی سراغ کلمات کلیدی مهم برای شما و فعالیت‌های رقبا می‌رویم و یک نقشه‌ی راه موثر برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت‌تان پیدا می‌کنیم.

SEO Audit

در بررسی‌هایی سئویی‌مان، از سئو تکنیکال سایت غافل نمی‌شویم، پس با ابزارهای پیشرفته ۰ تا ۱۰۰ سایت را از نظر تکنیکال بررسی می‌کنیم تا چیزی از قلم نیفتد.

Link building

لینک‌سازی نقش مهمی در دیده‌شدن و بهبود وضعیت سایت دارد، بی‌شک از این موضوع نیز غافل نمی‌شویم. در این بخش کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی مهم‌ترین نکته‌ای است که مورد توجه ما قراردارد.

استراتژی محتوا

تعریف یک استراتژی دقیق برای تولید محتوا می‌تواند نقش موثری در افزایش اشتیاق و توجه کاربران داشته باشد. اگر بخواهیم تخصصی‌تر توضیح دهیم یک استراتژی تولید محتوای خوب منجر به افزایش ENGAGE کاربران خواهد شد. بازاریابی محتوا در منتوریکس از ۰ تا ۱۰۰ فرآیند را دربرمی‌گیرد.

تبلیغات در گوگل

منتوریکس با خدمات گوگل ادز خود به شما کمک می‌کند که مشتریانتان را تا چندین برابر افزایش دهید. اما همه‌چیز به راه‌اندازی کمیپن‌های تبلیغاتی محدود نمی‌شود. خدمات گوگل ادز ما شامل موارد زیر می‌شود:

انجام انواع تبلیغات در گوگل

بازاریابی مجدد در گوگل ادز

بهینه‌سازی تبلیغات گوگلی

بهبود نرخ تبدیل

شفافیت در گزارش‌دهی

مشاوره‌ی تخصصی گوگل ادز و البته آموزش

خدمات دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس

افزایش نرخ کانورژن (CRO)

CRO بیشتر از هرچیزی هنر است؛ هنر تلفیق دانش‌های مختلف باهم برای رسیدن به تحلیلی کاربردی. در CRO سراغ روانشناسی، تحلیل رفتار کاربر، آنالیز داده‌ها، بهبود UI/UX، تست‌های A/B و کلی ماجرای تکنیکی دیگر می‌رویم. هدف هم برای ما مشخص است؛ با CRO به شما نشان خواهیم داد چطور با کاهش هزینه‌ها پول بیشتری دربیاورید.

جمع‌بندی

همین‌که برای کسب‌وکار خود سایتی راه‌اندازی کرده‌اید، نشان می‌دهد چقدر عزم‌تان برای رسیدن به اهداف‌تان جزم شده است. فعالیت تجاری در بستر اینترنت به تخصص‌های تازه‌ای نیاز دارد که در تاروپود بازارهای سنتی تعریف نشده‌اند. ما این تخصص‌های حرفه‌ای را در  منتوریکس در اختیار شما قرار می‌دهیم. تنها کافی است که به سایت ما سر بزنید تا اطلاعات کامل‌تری دریافت کنید.