رشد قیمت طلا و سکه در معاملات امروز‌

قیمت طلا و انواع سکه در معاملات امروز 19 دی، نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش یافت.

به گزارش کنکاش فردا،  دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۸ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۳۱ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۱۱۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار با افزایش روبه‌رو شد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با افت ۲۹۵ هزار تومانی به نرخ ۲۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۶ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۲۰۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان بوده است. در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با افزایش ۴۳ صدم درصدی، ۲۰۳۵ دلار است.